برگزاری «رویداد پیشگام» در سمنان
کد خبر: 4082624
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰

برگزاری «رویداد پیشگام» در سمنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه طرح «رویداد پیشگام» در استان برگزار می‌شود گفت: محور این طرح بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و فعالان اجتماعی در حل مسائل استان است.

برگزاری «رویداد پیشگام» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس عبدالهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، در نشست خبری عصر روز گذشته، دهم شهریور،  در مجتمع ولایت تبلیغات اسلامی سمنان  از برگزاری «رویداد پیشگام» در سمنان خبر داد و گفت: این طرح به صورت کشوری است و استان سمنان ششمین میزبان آن خواهد بود.

وی اساس این طرح را شناسایی جوانان و نخبگان استان در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، رسانه‌ای دانست و افزود: این طرح در ادامه سیاست دوره جدید مدیریت تبلیغات اسلامی یعنی طرح‌های محله‌محوری و حل مسائل محلات با استفاده از ظرفیت درون آن محله و محوریت مساجد است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اینکه در این طرح از ظرفیت جوانان، نخبگان، فعالان هنری و فرهنگی و رسانه‌ای برای حل مسائل محلات کمک گرفته می‌شود، اظهار کرد: یافتن راهکارهایی برای حل مسائل و مشکلات با استفاده از ظرفیت جوانان، محور اصلی این طرح است.

حجت‌الاسلام عبدالهی ادامه داد: این طرح هم شناسایی معضلات و هم شناسایی ظرفیت‌های رفع آن را پوشش می‌دهد که استان‌های همدان، البرز، خراسان رضوی، قزوین و یزد مجری این طرح بودند و سمنان نیز به این جمع  اضافه شده و امیدواریم که استقبال خوبی از این طرح شود.

به گفته وی؛ در این رویداد معضلات شناسایی و بر اساس آنها، مربیان راهکار عملی برای آن پیشنهاد می‌دهند و از ظرفیت نخبگان هم بهره‌گیری می‌شود، گفت: محله‌محوری به معنای حضور مردم در حل مسائل است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این طرح می‌توانند ثبت‌نام کنند، افزود: ۱۳ شهریورماه تا ششم مهرماه سال جاری زمان در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام عبدالهی با بیان اینکه این رویداد در گام اول شناسایی و کشف افراد مستعد و نخبگان جوانان را در دستور کار دارد که بتوانند مسائل استان را پیگیری کنند، یادآور شد: ارائه راهکار برای رفع مسائل و توانمندسازی افراد مستعد در این زمینه در مرحله دوم اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha