مدیران ادارات نباید در اجرای سیاست‌های دولت کوتاهی کنند
کد خبر: 4082941
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

مدیران ادارات نباید در اجرای سیاست‌های دولت کوتاهی کنند

استاندار آذربایجان غربی گفت: مدیران ادارات نباید در اجرای سیاست‌های دولت و مصوبات کوتاهی کنند، امروز نیازمند اهتمام جدی برای اجرایی کردن مصوبات هستیم و مدیران دستگاه‌های دولتی عزم جدی برای رفع مشکلات مردم و جوانان داشته باشند.

محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان، استاندار آذربایجان غربی، ۱۲ شهریور در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با تأکید بر اینکه مصوبات نباید روی کاغذ بماند، اظهار کرد: جلسات باید خروجی مشخص برای مردم داشته باشد و دستگاه‌های دولتی مکلف به اجرای مصوبات هستند.

وی با تأکید بر اینکه مدیران ادارات نباید در اجرای سیاست‌های دولت و مصوبات کوتاهی کنند، افزود: امروز نیازمند اهتمام جدی برای اجرایی کردن مصوبات هستیم و مدیران دستگاه‌های دولتی عزم جدی برای رفع مشکلات مردم و جوانان داشته باشند.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تأکید بر تسهیل روند پرداخت تسهیلات ازدواج توسط بانک‌ها ادامه داد: با هرگونه کارشکنی در پرداخت تسهیلات ازدواج جوانان، برخورد قانونی شده و استانداری آمادگی دارد برای رفع موانع احتمالی، در سطح ملی پیگیری‌های لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به ضرورت اجرای سیاست‌های دولت در حوزه حمایت از جوانان تصریح کرد: بانک‌ها باید به تکالیف قانونی خود عمل کنند و کوتاهی برخی از بانک‌ها در عمل به تعهدات خود در حمایت از جوانان پذیرفتنی نیست.

معتمدیان تهیه بانک اطلاعاتی جوانان برای ساماندهی اولویت‌هایی چون تامین مسکن را نیز ضروری دانسته و اضافه کرد: آذربایجان غربی جایگاه مناسبی در تامین زمین برای نهضت ملی مسکن داشته و جهت استفاده از ظرفیت این طرح برای تامین مسکن جوانان، برنامه‌ریزی ویژه شود.

وی همچنین تأمین مسکن و افزایش جمعیت را از اولویت‌های دولت سیزدهم معرفی کرد و افزود: با اراده‌ای جدی و تمرکز بر روی ازدواج، مسکن و اشتغال جوانان، پاسخگوی مطالبات نسل جوان و پیگیر رفع مشکلات آنها باشیم.

وی یادآور شد: از ظرفیت حوزه‌های کشاورزی و معدن برای اشتغال جوانان استفاده شده و با توسعه بهره‌وری و صنایع تبدیلی در این حوزه‌ها، می‌توان نرخ ارزش افزوده را بالا برده و شاهد رونق اشتغال‌زایی در استان بود.

استاندار آذربایجان غربی در پایان با تأکید بر شناسایی فرصت‌های شغلی در حوزه جوانان، گفت: فعال‌سازی سازمان های مردم نهاد و احصاء و جمع‌بندی مطالبات نسل جوان جهت حمایت و برنامه‌ریزی برای حوزه جوانان، مورد توجه جدی دستگاه‌های متولی باشد.

 

انتهای پیام
captcha