ارسال تجهیزات مدارس به ۱۲ منطقه آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4085764
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

ارسال تجهیزات مدارس به ۱۲ منطقه آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی

در آستانه آغاز سال تحصیلی از سوی اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان لوازم اداری و تجهیزات مدارس به ۱۲ منطقه آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی ارسال شد.

محسن چاوشان، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محسن چاوشان، مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌جنوبی، امروز ۲۴ شهریورماه در آیین ارسال لوازم اداری و تجهیزات مدارس به ۱۲ منطقه آموزش و پرورش اظهار کرد: در این کاروان ۳۰نوع کالا شامل ۵هزار و ۲۱۰ قلم تجهیزات آموزشی به ارزش ۷ میلیارد تومان به ادارات آموزش و پرورش استان ارسال شد.

وی افزود: وسایل کمک آموزشی ویژه هنرستان‌ها، میز، نیمکت، پرده نمایش، ویدئو پروژکتور، بخاری، کولر آبی و  گازی، دستگاه فتوکپی ، پرینتر،  رایانه، تخته وایت برد و کیت‌های آموزشی از جمله این اقلام است.

چاوشان گفت: همچنین از آغاز امسال ۵۳ میلیارد تومان کالای مورد نیازمدارس استان تامین و ارسال شده است.

علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی نیز در مراسم ارسال این اقلام با بیان اینکه دولت توجه ویژه ای به آموزش و پرورش دارد گفت: خراسان‌جنوبی در امر مشارکت در ساخت و ساز در کشور از جایگاه خوبی برخوردار است، اما باید تلاش کنیم کمبودهای آموزشی در این استان به صفر برسد.

وی همچنین از ساخت ۲۰۰ کلاس درس در حاشیه شهر بیرجند تا پایان سال خبر داد.

انتهای پیام
captcha