جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4091168
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در کرمانشاه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه گفت: به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) و گرامیداشت روز حافظ توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه مراسم جشنی برپا می‌شود.

جشن میلاد پیامبر اکرم(ص) در کرمانشاه

بهزاد خدادادی، معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های این معاونت در ایام هفته وحدت، اظهار کرد: این معاونت هر ساله در مناسبت‌ها و ایام الله فعالیت‌های مختلفی در دستور کار قرار داده و تلاش می‌کند تا دانشجویان محور اصلی این فعالیت‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی با اجرای برنامه‌های متنوع از ایام هفته وحدت استقبال گرمی داشته، افزود: ما به عنوان مسلمان باید اخلاق را از پیامبر عظیم‌الشآن اسلام که خود اسطوره اخلاق است بیاموزیم و به فرموده امام راحل که این ایام را وحدت نام نهادند علاوه بر وحدت شیعه و سنی، نیاز بیش از پیش است که این وحدت و همدلی و همیاری بیشتر شود تا جهان بداند که همواره پای اعتقادات و نظام خود ایستاده‌ایم.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب که، امروز روز اتحاد دنیای اسلام است و وجود مقدس نبی مکرم اسلام(ص) مهم‌ترین نقطه ایجاد وحدت است، گفت: به دلیل تقارن ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) با روز بزرگداشت حافظ توسط معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه مراسم جشنی روز چهارشنبه ۲۰ مهرماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در تالار علامه طباطبایی سازمان جهاد دانشگاهی با حضور دانشجویان جهاد دانشگاهی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

خدادادی با بیان اینکه میلاد خجسته پیامبر مکرم اسلام(ص) برای جهانیان محبت، معنویت، برادری و اخلاق به ارمغان آورد، افزود: افتخار ماست که پیرو آن پیامبر رحمت هستیم.

وی در پایان یادآور شد: هر ساله معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه نسبت به برگزاری هر چه بهتر برنامه‌ها و جشن‌ها اهتمام ویژه‌ای داشته و این امر با پیش‌بینی برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی بوده است.

انتهای پیام
captcha