اجرای طرح ویژه «نماز» در مدارس سمنان
کد خبر: 4091872
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

اجرای طرح ویژه «نماز» در مدارس سمنان

مدیرکل آموزش و پرورش سمنان از اجرای طرح ویژه نماز موسوم به نور چشم در چهار محور در مدارس خبر داد و گفت: آموزش، پیوند مساجد، منزل و مدرسه، نماز جماعت و گفتمان بخش‌های مختلف این طرح است.

اجرای طرح ویژه «نماز» در مدارس سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، عادل خالقی ثمرین، مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، امروز، 23 مهر، در جمع خبرنگاران از اجرای «طرح نور چشم من» به عنوان یک طرح جدید در مدارس استان سمنان خبر داد و گفت: این طرح در بخش‌های مختلفی مانند آموزش، اقامه نماز جماعت، پیوند مسجد، منزل و مدرسه و جلسات گفتمان دینی برگزار شده و دانش‌آموزان استقبال خوبی هم از این طرح داشته‌اند.

وی با بیان اینکه طرح‌های انگیزه بخشی به فرهنگیان در سراسر استان سمنان اجرا    می‌‌‌شود افزود: پیگیری و حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای از دیگر اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد و در این ارتباط برای حفظ و افزایش فضاهای آموزشی هیچ ملک تملیکی از سوی آموزش و پرورش واگذار نخواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان یادآور شد: همانطور که استاندار سمنان نیز تاکید کرده اگر بتوانیم مرحله دوم سفر استانی رئیس جمهور اعتباری را برای طرح‌های نیمه تمام آموزش و پرورش داشته باشیم می‌توانیم ضمن بهره‌برداری از طرح‌ها، فضاهای فعلی را نیز حفظ کنیم.

خالقی ثمرین از اجرای طرح‌های مختلف در مجموعه آموزش و پرورش استان سمنان خبر داد و گفت: شناسایی استعدادهای درون فردی دانش‌آموزان و هدایت و شناسایی آنان یکی از این طرحهاست.

وی از حمایت ابتکارات آموزشی و شناسایی استعدادهای درسی و علمی در سراسر مدارس استان سمنان خبر داد و افزود: این طرح‌ها ارتقای کیفی عملکرد آموزش و پرورش و همچنین شناسایی و پرورش استعدادهای برتر بین نوجوانان را دنبال خواهد کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از اجرای طرح شهید سلیمانی نیز با هدف ارتقای مدارس استان خبر داد و اظهار کرد: این طرح برای تجهیز مدارس و فضاهای ورزشی با کمک مسئولان ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان سمنان صورت خواهد گرفت تا بتوانیم شرایط را برای ورزش مدارس بهبود ببخشیم.

انتهای پیام
captcha