دستاورد‌های ۱۳ آبان با جهاد تبیین به جوانان معرفی شود
کد خبر: 4092667
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

دستاورد‌های ۱۳ آبان با جهاد تبیین به جوانان معرفی شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: جوانان را باید با جهاد تبیین با دستاورد‌های ۱۳ آبان آشنا کنیم.

13 آبان

عباس سروری، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با بیان اینکه به دشمنان اجازه ندهیم تا جوانان ما را گمراه کنند، اظهار کرد: باید با تبلیغ، روشنگری و جهاد تبیین جوانان و نوجوانان را از موضوعات مختلف آگاه کنیم.

وی به حوادث و اتفاقاتی که در جریان اغتشاشات در کشور رخ داد اشاره کرد و افزود: مبارزه با استکبار جهانی امروز بیشتر از هر زمان دیگری اهمیت دارد و امسال در روز گرامیداشت ۱۳ آبان با حضور مقتدرانه و دشمن‌شکن باید به جهان ثابت کنیم که تا پای جان پای آرمان‌های نظام ایستاده‌ایم.

سروری با اشاره به اینکه ۱۳ آبان از جهات مختلفی از جمله شهادت ۴۰ دانش‌آموز در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی همچنین تبعید امام راحل به ترکیه در سال ۴۳ اهمیت دارد، گفت: امروز دشمنان با تلاش بی‌وقفه سعی دارند تا حقایق را به شیوه وارونه در بین نسل جوان نشر دهند و در اغتشاشات اخیر جوانان را با وارونه نشان دادن حقایق تحریک کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: جوانان و نوجوانان ما باید خود را به عنصر علم، اخلاق و بصیرت مجهز کنند چرا که این جوانان هستند که آینده کشور با خدمت آنان رقم خواهد خورد.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت و پتانسیل دانش‌آموزان در برگزاری مراسم‌هایی همچون ۱۳ آبان استفاده کنیم و این امر موجب می‌شود تا بصیرت‌افزایی و آگاه‌سازی به نحوی شایسته اتفاق بیافتد.

سروری در پایان با تأکید بر اینکه راهپیمایی روز ۱۳ آبان روز مرگ بر استکبارجهانی و مهر بطلان بر قدرت‌نمایی استکبار در منطقه است، گفت: با توجه به حوادث اخیر امسال ۱۳ آبان مهم‌تر از سال‌های گذشته است و باید به جنگ روانی دشمنان پاسخی کوبنده دهیم و با هوشیاری و آگاهی خود در این بزنگاه نقشی مثمر ثمر ایفا کنیم.

انتهای پیام
captcha