توزیع ۱۰ هزار جلد کتاب در کانون‌های مساجد اردبیل
کد خبر: 4092935
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

توزیع ۱۰ هزار جلد کتاب در کانون‌های مساجد اردبیل

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۱۰ هزار جلد کتاب با همکاری و همیاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تجهیز کتابخانه‌ها، بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان توزیع شده است.

کتابخانهبه گزارش ایکنا از اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، ۲۷ مهرماه، در بازدید از کتابخانه‌های کانون‌های مساجد اردبیل اظهار کرد: ۱۰ هزار جلد کتاب با همکاری و همیاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تجهیز کتابخانه‌ها، بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان توزیع شد.

وی افزود: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی یکی از محورهای مهم فعالیت‌های فرهنگی کانون‌های مساجد است که با ایجاد کتابخانه در مساجد به این امر مهم اهتمام ورزیده شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین اقشار مختلف به ویژه نوجوانان و جوانان از مهم‌ترین اهداف تامین این زیر ساخت فرهنگی در کانون‌های مساجد است.

آمون ادامه داد: هم اکنون بیش از ۱۸۶ کتابخانه باز و مخزن‌دار در کانون‌ها مشغول ارائه خدمات کتابخانه‌ای هستند و بیش از ۴۲ هزار نفر عضو کتابخانه‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم توزیع این ۱۰ هزار جلد کتاب موجب ترویج فرهنگ کتابخوانی در بین اعضای کانون‌های مساجد شود، بیان کرد: برگزاری مسابقه‌های مختلف کتابخوانی در مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله برنامه‌های هست که به همت کانون‌ها در بین اعضای و فعالین اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: رویکردهای نوینی در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی برای بچه‌های مسجد پیش‌بینی شده است که به‌زودی در سطح کانون‌های مساجد سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha