جهاد تبیین اولویت برنامه‌های 13 آبان باشد
کد خبر: 4093233
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

جهاد تبیین اولویت برنامه‌های 13 آبان باشد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در برنامه‌های ۱۳ آبان اعلام کرد: غنای محتوایی برنامه‌های این روز مهم و تاریخی برای انتقال مفاهیم آن به دانش‌آموزان بیشتر شود.

13

به گزارش ایکنا از البرز، مرتضی ولی‌پوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز روز پنجشنبه، 28 مهرماه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان استان البرز اظهارکرد: تبعید امام(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، به خاک و خون کشیده شدن دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ سه رویداد مهم ۱۳ آبان هستند که هریک در جای خود با رویکرد استکبارستیزی ملت ایران تشریح شود.

وی با بیان اینکه روز ملی مبارزه با استکبارجهانی از ارزش‌های بنیادین ماست و از رویکردهای اساسی انقلاب مبارزه با استبداد و استکبار و در راس آنها آمریکا است، گفت: این روزها دشمن سعی کرده برخی شهرهای ما را ملتهب کند و دست استکبار و عوامل آن در این اتفاقات مشاهده می‌شود.

ولی‌پوری تاکید کرد: ملت مصمم و غیور این روز را به عنوان یک روز ماندگار و فراموش ناشدنی خلق می‌کنند و امسال با حضور حماسی و مقتدرانه به جهانیان ثابت می‌کنیم که همواره پای این نظام بوده و هستیم و تا پای جان خواهیم بود.

این مسئول با بیان اینکه با توجه به تعطیل رسمی بودن این روز هماهنگی‌ها و اطلاع‌رسانی‌های خوبی باید از سوی تمام دستگاه‌ها انجام گیرد، افزود: دستگاه‌های اجرایی در استان البرز در این زمینه با جدیت کارها را دنبال کنند.

در نشست هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت مراسم یوم الله۱۳آبان استان البرز هریک از اعضای حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود برای برگزاری مراسم های ویژه روز۱۳ آبان پرداختند.

 

انتهای پیام
captcha