فریاد استکبارستیزی مردم بابل در ۱۳ آبان طنین‌انداز می‌شود
کد خبر: 4093492
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

فریاد استکبارستیزی مردم بابل در ۱۳ آبان طنین‌انداز می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل گفت: مردم شهیدپرور و ولایتمدار بابل در روز ۱۳ آبان ابراز تنفر خود را از آمریکای جنایتکار و مستکبران عالم به رخ جهانیان خواهند کشید.

به گزارش ایکنا از مازندران، نشست برنامه‌ریزی مراسم گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار، صبح امروز، 30 مهرماه در بابل برگزار شد. 

حجت‌الاسلام محمد جانی‌روشن، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل در این نشست ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار با اشاره به ویژگی ملت بزرگ ایران در مواجهه با جریان‌های استکباری و به ویژه دولت تروریستی ایالات متحده، گفت: مردم شهیدپرور و ولایتمدار بابل در روز 13 آبان پاسخ قاطعی به یاوه‌گویی‌ها و تفرقه‌افکنی‌های جریان‌های استکباری به ویژه ایالات متحده آمریکا و متحدان آنان در منطقه خواهند داد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل برای برگزاری با شکوه این مراسم، افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل با همکاری نهادها و دستگاه‌های فرهنگی، اجرایی، نظامی و انتظامی  برای برگزاری هرچه باشکوه این مراسم در روز 13 آبان برنامه‌ریزی کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابل با اعلام انزجار و نفرت ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی از مستکبران عالم و برخی عناصر خودفروخته ی داخلی، خاطرنشان کرد: مردم همواره در تمامی این سال‌ها به ویژه در بحران‌ها و فتنه‌ها تمامی نقشه های شوم دشمنان قسم خورده به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناکام گذاشته‌اند و پشت انقلاب و رهبری عظیم الشأن آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی) ایستاده‌اند.

جانی‌روشن تصریح کرد: این ملت بزرگ و همیشه سرافراز دست دخالت بیگانگان را از این کشور قطع خواهند کرد و در روز 13 آبان مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و مستکبران عالم خواهند زد.

انتهای پیام
captcha