کنگره شهدای دانشجو معلم در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4094292
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

کنگره شهدای دانشجو معلم در کرمان برگزار شد

چهارمین کنگره شهدای دانشجو معلم از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان در کرمان برگزار شد.

کنگره شهدای دانشجو معلم کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، چهارمین کنگره شهدای دانشجومعلم از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان کرمان با حضور رئیس دانشگاه فرهنگیان استان، مسئول بسیج دانشجویی کرمان و جمعی از خانواده شهدا و دانشجویان شامگاه دوم آبان‌ماه در پردیس خواجه نصیرالدین دانشگاه فرهنگیان استان کرمان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس توان، رئیس دانشگاه فرهنگیان کرمان در این مراسم برگزاری یادواره شهدا را زنده‌ نگه داشتن یاد شهدا دانست و گفت: یاد شهیدان وظیفه همگانی است زیرا سبب حفظ ارزش‌های اسلام و انتقال دهنده پیام انقلاب و امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه یادآوری ارزش‌های اسلام و انقلاب با برگزاری یادواره‌های شهدا سبب حفظ دین، اعتقادات، انقلاب و فرهنگ می‌شود، افزود: یاد شهدا برای همه ما هشداری است که مدیون خون شهدا هستیم و باید وظایف و مسئولیت‌های خود را به خوبی انجام دهیم.

در ادامه این مجلس حجت‌الاسلام علی‌اصغر هاشم‌پور به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: برای سربلندی ایران و اهتزاز پرچم شهید داده‌ایم و امروز عرصه، عرصه حضور ما است و همانگونه که شهدا ایستادگی کردند ما نیز باید ایستادگی کنیم.

انتهای پیام
captcha