راهپیمایی نمازگزاران لرستانی در محکومیت حادثه تروریستی شیراز
کد خبر: 4095041
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

راهپیمایی نمازگزاران لرستانی در محکومیت حادثه تروریستی شیراز

مردم شهرستان‌های استان لرستان در محکومیت جنایت هولناک و هتک حرمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) و اعلام همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان راهپیمایی کردند.

راهپیمایی نمازگزاران لرستانیبه گزارش ایکنا از لرستان، مردم شهرستان‌های استان لرستان در محکومیت جنایت هولناک و هتک حرمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) و اعلام همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی امروز، ششم آبان پس از اقامه نمازجمعه راهپیمایی کردند.

نمازگزاران شهرستان خرم‌آباد ظهر امروز بعد از اقامه نماز جمعه، در محکومیت جنایت هولناک و هتک حرمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) و اعلام همدردی با خانواده‌های شهدا و مجروحان با حضور پرشور در راهپیمایی، این اقدام ددمنشانه را محکوم کردند.

مردم با سر دادن شعارهایی در محکومیت اهانت به مقدسات اعتراض خود را اعلام کردند و شعارهایی از جمله «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «فریاد هر بسیجی مرگ بر آمریکا»، «منافق فتنه‌گر این آخرین پیام است؛ ملت انقلابی آماده قیام است»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «مرگ بر آشوب‌گر»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسرائیل» از سوی راهپیمایان سر داده شد.

انتهای پیام
captcha