۲۱ سری جهیزیه به نوعروسان شهر مود اهدا شد
کد خبر: 4096110
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

۲۱ سری جهیزیه به نوعروسان شهر مود اهدا شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر مود گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش شهر مود توزیع شده است.

توزیع جهیزیهبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مجتبی محمد‌پور، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهر مود امروز، ۱۰ آبان‌ماه در سخنانی به اصحاب رسانه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش شهر مود توزیع شده است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) از سال‌های قبل کمک برای ازدواج و تهیه جهیزیه نوعروسان تحت پوشش را جزو برنامه‌های حمایتی خود قرار داده است، اظهار کرد: ارزش جهیزیه اهدا شده در این طرح، پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال بوده است که در هر سری جهیزیه، پنج قلم اساسی شامل یخچال، تلویزیون، لباسشویی، اجاق گاز و جاروبرقی به نوعروسان تحت پوشش اهدا شد.

رئیس کمیته امداد امام(ره) مود با بیان اینکه سال گذشته نیز ۳۸ سری جهیزیه به ارزش شش میلیارد و ۸۵۸ میلیون ریال بین نوعروسان توزیع شده است، افزود: در دین مبین اسلام محبوب‌ترین کارها نزد خداوند ازدواج است و کمیته امداد در راستای وظیفه ذاتی خود هر ساله تمامی تلاش خود را برای تأمین جهیزیه این نوعروسان تحت پوشش به کار خواهد گرفت.

محمدپور یادآور شد: از یک هزار و ۴۱۰ خانوار تحت حمایت امداد در بخش مود، یک هزار و ۶۶ مددجو به‌صورت دائم مستمری دریافت می‌کنند و بقیه از خدمات تک خدمتی و چند خدمتی، کمک هزینه فرهنگی و خدمات اشتغال استفاده می‌کنند.

انتهای پیام
captcha