مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در گرگان برگزار می‌شود
کد خبر: 4096203
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان در گرگان برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: مراسم بزرگداشت ۱۳ آبان امسال با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم جمعه از میدان شهرداری، خیابان شهدا به سمت مصلی وحدت گرگان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرگانحجت‌الاسلام احمدرضا احمدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در گفت‌وگو با ایکنا از استان به مناسبت فرارسیدن 13 آبان و روز استکبارستیزی گفت: گرامیداشت 13 آبان سال 57 مصادف با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به‌عنوان انقلاب دوم از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نامیده شد، نماد استکبارستیزی و مبارزه با استکبار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: امسال برگزاری راهپیمایی 13آبان متفاوت از 42 سال قبل بوده و به طور قطع، حضور گسترده مردم در این صحنه، پیام معنی‌دار در حمایت آحاد مردم اعم از پیر و جوان، مرد و زن از انقلاب اسلامی به دنیا مخابره خواهد شد.

حجت‌الاسلام احمدی به سه رویداد مهم تاریخی در 13 آبان سال 57  اعم از تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان توسط رژیم ستم‌شاهی در سال ۱۳۵۷(روز دانش‌آموز) و تسخیر سفارت آمریکا (لانه جاسوسی) در سال ۱۳۵۸» اشاره کرد و گفت: هر کدام از این رویدادها ماهیت پلید آمریکا را آشکار می‌کند، لذا جوانان و دانش‌آموزان باید با اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای علمی و فناوری ایران که به همت دانشمندان و فرهیختگان به وجود آمده آشنا شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه تبیین اهداف انقلاب برای نسل جوان ضروری است، افزود: ضرورت دارد به اهداف انقلاب بیشتر پرداخته شود و در این راستا مراکز آموزش عالی، آموزش و پرورش و مساجد باید در این امر توجه و سرمایه‌گذاری کنند.

وی تصریح کرد: مراسم بزرگداشت 13 آبان امسال با حضور دانش‌آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم جمعه،13 آبان‌ماه از 10صبح از میدان شهرداری، خیابان شهدا و مصلی وحدت گرگان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اعلام آمادگی دانش‌آموزان، معلمان و عوامل اجرایی مدارس در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: برنامه‌های متنوع از جمله نواختن زنگ همکلاسی شهید، برنامه روایتگری، فضاسازی مدارس و حضور در مراسم ۱۳ آبان توسط آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha