فریاد استکبارستیزی در مدارس البرز طنین‌انداز شد
کد خبر: 4096402
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

فریاد استکبارستیزی در مدارس البرز طنین‌انداز شد

هزاران دانش‌آموز البرزی در آیین نواختن زنگ ملی استکبارستیزی و گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر میهن اسلامی، فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند و توطئه‌های شوم دشمنان اسلام را محکوم کردند.

مرگ بر آمریکا

به گزارش ایکنا از البرز، هزاران دانش‌آموز البرزی در آیین نواختن زنگ ملی استکبارستیزی و گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان، صبح امروز، 11 آبان، همزمان با سراسر میهن اسلامی، فریادهای کوبنده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند و توطئه‌های شوم دشمنان اسلام را محکوم کردند.

زنگ استکبارستیزی در مدارس به صدا درآمد که دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی در این روزها با جریان‌سازی گسترده رسانه‌ای به دنبال ایجاد فتنه و آشوب در این سرزمین هستند.

امروز هزاران دانش‌آموز البرزی متحد و یک‌صدا بار دیگر به دنیا پیام وحدت، اقتدار و ایستادگی ملت ایران در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌ها را به دنیا مخابره کردند. آنها با گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و هفته بسیج دانش‌آموزی بار دیگر با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب، رهبر معظم انقلاب و شهدا عهدی دوباره بستند.

این مراسم با همخوانی سرود «ایران سبز» توسط دانش‌آموزان و با به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در دبیرستان اهل‌البیت(ع) محمدشهر کرج با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

دانش‌آموزان البرزی در این آیین با در دست داشتن تصاویر امام خمینی(ره)، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و شهدا از جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید محمدحسین فهمیده بار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدیدمیثاق کردند.

همچنین دانش‌آموزان البرزی با اجرای برنامه‌های مختلف اقدامات ضد حقوق بشری مستکبران علیه ملت ایران به‌ویژه حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) شیراز را محکوم کردند.

یادآور می‌شود، همزمان با آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی ده‌ها برنامه فرهنگی در دو هزار و 300 مدرسه استان البرز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha