فضای گفت‌و‌گو در سطح مدارس راه‌اندازی شود
کد خبر: 4096428
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

فضای گفت‌و‌گو در سطح مدارس راه‌اندازی شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان توجه عمیق به تعالیم اسلام، وطن‌پرستی و بیان سؤالات، شبهات و انتقادات را از نیاز‌های انسان دانست و گفت: فضای گفتگو باید در سطح مدارس راه‌اندازی شود.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امروز، 11 آبان‌ در آستانه یوم‌الله ۱۳ آبان در دیدار دانش‌آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی استان گفت: نسل جوان و نوجوان ما اعم از دانشجو و دانش‌آموز باید به وطن پرستی که یکی از مشخصه‌های هر فردی است توجه کرده و با داشتن عرق ملی و میهن‌پرستی از خدمات نظام و انقلاب دفاع و اجازه پیش‌روی به دشمن ندهند.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه کشور و هدف قراردادن نسل جوان، گفت: دانش‌آموزان با عرق ملی و میهن‌ پرستی باید از وطن خود و خدمات نظام‌ اسلامی دفاع کنند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان بیان کرد: امروز دشمن با تمام توان در صدد بر هم زدن امنیت حاکم بر کشور است و در این راستا نسل جوان و نوجوان را هدف قرار داده است.

وی در ادامه یکی از مهم‌ترین نیازهای دانش‌آموزان و نسل جوان را کسب آگاهی ذکر و اظهار کرد: مطالعه کتاب و مطالب، درک واقعیت‌ها و اندیشه‌ورزی از محورهای آگاهی‌‎بخشی خواهد بود.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه اخلاق دومین نیاز هر انسانی به شمار می‌رود، گفت: حیا، خوش‌رویی، عفت کلام و ادب از مؤلفه‌های مهم اخلاق است و در اتفاقات اخیر یکی از حلقه‌های مفقوده، همین موارد است.

وی توجه عمیق به تعالیم اسلام، وطن‌پرستی و بیان سؤالات، شبهات و انتقادات را از دیگر نیازهای انسان دانست و تأکید کرد: فضای گفت‌و‌گو در سطح مدارس راه‌اندازی شود.

انتهای پیام
captcha