زنگ استکبارستیزی در مدارس قزوین نواخته شد
کد خبر: 4096476
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

زنگ استکبارستیزی در مدارس قزوین نواخته شد

زنگ استکبارستیزی به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، هم‌زمان با سراسر کشور صبح امروز چهارشنبه در مدارس قزوین به صدا درآمد.

یوم الله 13 آبان

به گزارش ایکنا از قزوین، به مناسبت روز حماسی روز دانش‌آموز، امروز ۱۱ آبان زنگ استکبارستیزی با حضور جمعی از مسئولان استانی، خانواده معظم شهداء و فرهنگیان به‌صورت نمادین در مدرسه پسران شاهد قائم قزوین نواخته شد.

نقی سیاهکالی‌مرادی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین در این مراسم اظهار کرد: ۱۳ آبان یادآور سه واقعه تاریخی تبعید حضرت امام راحل به ترکیه، کشتار دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و نماد استکبارستیزی ملت ایران است.

وی افزود: علم‌آموزی یکی از مهم‌ترین وظایف دانش‌آموزان است، چراکه به برکت آن ایران اسلامی در حال فتح قله‌های افتخار یکی پس از دیگری است.

این مسئول تأکید کرد: امروز دانش‌آموزان در میدان‌های علمی، تربیتی و ورزشی حماسه‌های زیادی خلق کردند. البته ناگفته نماند که این پیشرفت‌های علمی، دشمنان را عصبانی کرده و به دنبال ضربه زدن به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

سیاهکالی‌مرادی بابیان اینکه تلاش دشمنان برای به تعطیلی کشاندن کلاس‌های درس است، افزود: دشمنان می‌دانند اقتدار نظام درگرو پیشرفت علم است، لذا از اول مهر و در پی بازگشایی مدارس تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا دانشگاه‌ها و مدارس را به تعطیلی بکشانند. عزت جمهوری اسلامی درگرو تداوم راه امام (ره) و تبعیت از فرمان‌های مقام معظم رهبری است و ما باید ادامه‌دهنده همین مسیر باشیم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قزوین اظهار کرد: تحمیل هشت سال جنگ تحمیلی از دیگر اقدامات ظالمانه این کشور دژخیم علیه ملت ایران است که در آن هزاران نفر شهید و جانباز شدند. این دشمنی با اقدامات تروریستی در طول تاریخ انقلاب ادامه‌دار بود و همچنان ادامه دارد.

سیاهکالی‌مرادی تصریح کرد: امروز حضور دانش آموزان و نسل جوان در عرصه‌های مختلف انقلاب نقطه قوتی برای نظام جمهوری اسلامی است و ما وظیفه‌داریم اهداف و دستاوردهای انقلاب را برای جوانان و فرزندان این مرزوبوم به‌درستی تبیین کنیم.

وی در پایان، با تأکید بر ضرورت حضور دانش آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی ۱۳ آبان، افزود: همه دانش آموزان و فرهنگیان استان، همپای اقشار مختلف علیه همه سردمدار ظلم و استبداد و به سرکردگی آمریکای جنایتکار و صهیونیست غاصب حضوری گسترده خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha