حال و هوای استکبارستیزی در صداوسیمای قزوین
کد خبر: 4096495
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

حال و هوای استکبارستیزی در صداوسیمای قزوین

صدا و سیمای مرکز قزوین به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار، برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان خواهد داشت.

روز ملی استکبارستیزی

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای استان، علی رحیمی، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین، اظهار کرد: سیمای مرکز قزوین با ویژه برنامه تلویزیونی «۱۳ آبان» ساعت ۹ صبح به مدت ۱۵۰ دقیقه با بخش‌های مختلفی همچون: دعوت از دانش ‌آموزان نخبه استان در برنامه، اجرای گروه سرود، برقراری ارتباط زنده با راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان و انعکاس این راهپیمایی و قرائت قطعنامه به تهیه‌کنندگی نبی‌الله نظری میهمان مخاطبان است.

افزود: رادیو قزوین با ویژه برنامه رادیویی «فرزندان ایران» ساعت ۹ صبح به مدت ۹۰ دقیقه با بخش‌های متنوعی همچون: پخش زنده راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، ارتباط زنده با گزارشگر از محل راهپیمایی و پخش بسته صوتی کارت قرمز با موضوع کاپیتولاسیون به تهیه‌کنندگی سمانه برزگر روی آنتن رادیو قزوین می‌رود.

رحیمی اظهار کرد: همچنین از روز هشتم آبان رویکرد برنامه‌های روزانه و شبانه صدا و سیمای قزوین نیز معطوف به یوم‌الله ۱۳ آبان ماه است. با توجه به مناسبت‌های روز بسیج دانش آموزی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و نقش یوم الله ۱۳ آبان ماه در رویدادهای انقلاب، برنامه های این روز به‌صورت متفاوتی در شبکه قزوین منعکس می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: معاونت فضای مجازی مرکز قزوین هم برای این روز برنامه‌هایی همچون: تهیه و تولید یک قطعه کلیپ متناسب با روز ۱۳ آبان به صورت مستند گزارشی و با محوریت جشنی است که دانشجویان برای دانش آموزان می‌گیرند و دختران شهدای امنیت معرفی می‌شوند، تهیه و تولید یک قطعه کلیپ متناسب با روز دانشجو با موضوع جدابودن دانشجویان از اغتشاشگران و بصیرت آن‌ها در کنار نقادی دانشجویان در قالب مستند و فیلم کوتاه در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام
captcha