مسابقه پیام صوتی ویژه دانش‌آموزان آملی برگزار می‌شود
کد خبر: 4096661
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
به مناسبت 13 آبان

مسابقه پیام صوتی ویژه دانش‌آموزان آملی برگزار می‌شود

از سوی اداره اوقاف و امور خیریه و آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) شهرستان آمل به مناسبت سیزدهم آبان مسابقه ویژه دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدهادی بهرامی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آمل، در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران، گفت: سیزدهم آبان روزی است که اتفاقات بزرگی را در تقویم جمهوری اسلامی ایران رقم زده است.

وی افزود: هویت هر سه رخداد، مبارزه با استکبار و عوامل آن است و به همین دلیل این روز «روز ملی مبارزه با استکبار» نام گرفته است.

وی ادامه داد: تبعید حضرت امام خمینی رحمةالله‌علیه به ترکیه ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در سال ۱۳۵۷  توسط رژیم شاه تا تسخیرسفارت و لانه جاسوسی آمریکا  و روز مبارزه با استکبار جهانی در تاریخ ۱۳ آبان 1385 از وقایع مهمی بود که در تاریخ انقلاب اسلامی رخ داد.

حجت‌الاسلام بهرامی تصریح کرد: به مناسبت این روز مهم تاریخی در جمهوری اسلامی ایران، از سوی اداره اقاف و امور خیریه شهرستان آمل و با همکاری آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع)، مسابقه ویژه‌ای برای دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی شهرستان آمل برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف آمل با بیان اینکه دانش‌آموزان عزیز آملی در مقطع ابتدایی جملات «من ایران اسلامی را دوست دارم چون ... و من امریکا را استکبار جهانی می‌دانم چون...» را تکمیل کنند، در مقطع متوسطه اول جمله «من تقابل ایران و آمریکا را تقابل اسلام و استکبار می‌دانم چون که...» را کامل کرده و در مقطع متوسطه دوم دانش‌آموزان عزیز یک پاراگراف تلخ از لایحه کاپیتولاسیون را قرائت کرده و به صورت پیام صوتی یک دقیقه‌ای آثار خود را تا 20 آبان‌ماه به شماره تماس 09363842751 «ایتا» ارسال کنند، خاطرنشان کرد: پس از داوری آثار رسیده به دبیرخانه مسابقه به بهترین اثر از نظر بیان و محتوا هدایای نقدی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha