راهپیمایی ۱۳ آبان در تویسرکان برگزار می‌شود
کد خبر: 4096685
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۵

راهپیمایی ۱۳ آبان در تویسرکان برگزار می‌شود

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان و روز مبارزه با استکبار در تویسرکان برگزار می‌شود.

راهپیمایی ۱۳ آبانبه گزارش ایکنا از همدان، ۱۳ آبان مصادف با روز دانش آموز و شهادت جمعی از دانش آموزان معترض در تهران است. حدود ۴۴ سال پیش جمعی از دانش آموزان بیدار و متعهد تهران که برای اعتراض به رژیم شاه و استکبار جهانی در دانشگاه تهران جمع شده بودند توسط نیروهای رژیم منحوس پهلوی به خاک و خون کشیده شدند به طوری که ۵۶ تن شهید و صدها نفر زخمی و مجروح شدند.

دانش آموزان همواره نشان داده‌اند در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نکرده و امروز نیز که کشور درگیر جنگ نرم و فتنه‌های پیاپی دشمن است مطیع امر رهبر خود و آماده دفاع از کشور و اعتقاداتشان هستند و این اتحاد را هر ساله با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۱۳ آبان به دنیا نشان می‌دهند.

امسال نیز راهپیمایی ۱۳ آبان فردا جمعه همزمان با سراسر کشور در تویسرکان ساعت ۱۰ صبح در میدان شهید فرشید هرمزی آغاز و از خیابان باهنر، میدان امام خمینی(ره)، خیابان انقلاب تا میدان آزادی و مصلی نماز جمعه ادامه خواهد داشت.

یادآور می‌شود، سخنران مراسم مصلی نمازجمعه سید مجتبی حسینی یمین دکترای مبانی نظری اسلام و مدرسی معارف، کارشناسی ارشد حقوق و طلبه درس خارج است.

انتهای پیام
captcha