اعلام مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در سمنان
کد خبر: 4096696
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

اعلام مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در سمنان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه مسیرهای راهپیمایی دشمن شکن ۱۳ آبان در هشت شهرستان استان مشخص شد، گفت: این راهپیمایی فردا قبل از نمازجمعه خواهد بود.

اعلام مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان امروز، 12 آبان در جمع خبرنگاران، از اعلام مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در هشت شهرستان استان سمنان خبر داد و گفت: در سمنان راهپیمایی ۱۳ آبان همراه با گرامیداشت حادثه جان باختگان شیراز، ساعت ۱۰ صبح از میدان امام رضا (ع) به سمت مصلای نمازجمعه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از تمامی مردم سمنان دعوت می‌شود با حضور خود در این مراسم، بار دیگر جنایتهای استکبارگران را محکوم نمایند که در این راستا راهپیمایی پرشور مردم شاهرود نیز ساعت ۱۰ از میدان امام خمینی (ع) آغاز و مردم بعد از راهپیمایی در نمازجمعه حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان فردا ده صبح در دامغان از میدان شهدا آغاز می‌شود، گفت: در میامی نیز پیاده‌روی ضد استکباری همراه با محکوم کردن جنایت تروریستی واقع شده در شیراز، ساعت ۱۰ صبح از میدان امام رضا (ع) به سمت مسجد جامع برگزار خواهد شد.

قندهاری با بیان اینکه تجمع مردم انقلابی گرمسار فردا ساعت ۱۱ صبح در میدان انقلاب اسلامی خواهد بود، اظهار کرد: مردم مهدی‌شهر از میدان ولی عصر (عج) و همزمان با ساعت ۱۰:۳۰ راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان را برگزار خواهند کرد.

به گفته وی؛ راهپیمایی ۱۳ آبان در آردان ساعت ۱۱ صبح از میدان امام خمینی (ره) آغاز و در سرخه نیز راهپیمایی دشمن شکن ۱۳ آبان از ساعت ده صبح در میدان شهید بهشتی آغاز خواهد شد و این راهپیمایی در شهر و روستای استان سمنان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha