خانواده شهدا اسطوره صبر و استقامت هستند
کد خبر: 4096744
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۳

خانواده شهدا اسطوره صبر و استقامت هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران گفت: خانواده معظم شهدا اسطوره صبر، ایستادگی و مقاومت هستند و در پیشبرد اهداف نظام و انقلاب نقش بی‌بدیلی را ایفا کرده‌اند.

خانواده شهدا اسطوره صبر و استقامت هستندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران 12 آبان به مناسبت هفته بسیج‌ دانش‌آموزی با خانواده  دانش‌آموز شهید محمدباقر اسماعیل‌نژاد در چالدران دیدار کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران در این دیدار با بیان اینکه ایران اسلامی به واسطه فداکاری‌ها، جانفشانی‌ها و رشادت شهدا و جانبازان از گزند دشمنان در امان مانده است، افزود: ما امروز وظیفه داریم، قدردان شهدا و جانبازان گرانقدر باشیم.

حجت‌الاسلام محمد قنبری به اهمیت ادامه دادن راه و منش شهدا در مسیر خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: خانواده شهدا اسطوره صبر و استقامت هستند و تکریم خانواده‌ معظم این عزیزان کوچکترین تکلیف برای مسئولان محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه عزت و آزادی کشورمان را مدیون شهدا و خانواده‌های‌ آنها هستیم، افزود: خانواده شهدا حق بزرگی بر گردن مسئولان  دارند و مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر تکریم و دیدار با خانواده شهدا دارند.

سرهنگ پاسدار قهرمان درستی فرمانده سپاه چالدران در این دیدار، گفت: خانواده شهدا سرمایه‌ای هستند که با گسترش فرهنگ شهادت‌‌طلبی، کشور را در مقابل تهدیدات احتمالی دشمنان بیمه می‌کنند.

وی با بیان اینکه هیچگاه یاد و خاطره شهدا فراموش نمی‌شود، خاطرنشان کرد: اگر مردانگی، گذشت و فداکاری شهدای گرانقدر نبود، امروز این امنیت و آسایش در جای جای کشورمان وجود نداشت.

انتهای پیام
captcha