نقش‌آفرینی دانش‌آموزان از رسالت‌های مهم انجمن اسلامی است
کد خبر: 4096853
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

نقش‌آفرینی دانش‌آموزان از رسالت‌های مهم انجمن اسلامی است

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد گفت: یکی از مهمترین رسالت‌های مهم انجمن اسلامی زمینه‌سازی برای فعال شدن و نقش‌آفرینی هر چه بیشتر نوجوانان و دانش‌آموزان در همه مسائل است.

حسین میرشریف، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌ عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان، حسین میرشریف، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد با تبریک سالروز تأسیس این اتحادیه، به تشریح برنامه‌های این تشکل در استان پرداخت.

وی مهمترین برنامه‌ اتحادیه در این هفته را دیدار دانش‌آموزان منتخب دختر و پسر با رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: چند سالی به‌دلیل بیماری منحوس کرونا این توفیق از ما سلب شده بود که به لطف خدا، امسال با بهتر شدن وضعیت، این دیدار با رعایت موازین بهداشتی از سر گرفته شد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان یزد افزود: از دیگر برنامه‌های این هفته که به‌طور خاص برای دانش‌آموزان دختر  برگزار شد، می‌توان به جشن سالروز تأسیس اتحادیه در مدارس دخترانه استان و اجتماع دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان دختر اتحادیه در روز ۱۲ آبان‌ماه اشاره کرد.

میرشریف بیان کرد: همچنین برگزاری پویش‌های مختلف عکاسی و شرکت در راهپیمایی امروز ۱۳ آبان از دیگر برنامه‌های این مجموعه است. برپایی نمایشگاه در محل نمازجمعه‌های سراسر استان و تجمعات ۱۳ آبان، فوتسال بین قرارگاهی شهرستان یزد یادبود شهدای دانش‌آموز و حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ، برگزاری مسابقات پینگ پنگ ویژه دانش‌آموزان متوسطه دوره دوم به‌صورت مرحله شهرستانی و استانی از دیگر برنامه‌هاست.

وی تصریح کرد: همه این برنامه‌ها با محوریت دانش‌آموزان برگزار می‌شود، تا نوجوان ایرانی به توانمندی‌ها و تأثیرگذاری خویش هر چه بیشتر پی ببرد.

انتهای پیام
captcha