ایستادگی و مقاومت بهترین راه مبارزه در میدان استکبارستیزی است
کد خبر: 4096855
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

ایستادگی و مقاومت بهترین راه مبارزه در میدان استکبارستیزی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به جنایات آمریکا در کشورهای مختلف جهان از جمله عراق و افغانستان گفت: ایستادگی و مقاومت بهترین راه مبارزه در میدان استکبارستیزی است.

حجت الاسلام علیمراد یوسفی نماینده ولی فقیه در سپاه البرز

حجت‌الاسلام والمسلمین علیمراد یوسفی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه روز ۱۳ آبان روز ملی استکبارستیزی است، اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا نماد برائت از استکبار جهانی بوده و در قرآن کریم چنین شعاری علیه کفار استفاده شده است.

وی افزود: این شعار دینی و اعتقادی ما است که بخشی از مراسم حج نیز برائت از مشرکان است، اما امروز دشمن به تصور اینکه محاسبات مردم را در جنگ شناختی برهم زده شبهاتی را مطرح می‌کند.

یوسفی بیان کرد: دشمنان به‌دنبال آن هستند که از این شبهات نتیجه بگیرند؛ به‌عنوان مثال مطرح می‌کنند وقتی شما شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهید طبیعی است که آمریکا با شما مشکل داشته باشد، اما تاریخ ثابت می‌کند که حتی زمانی که شعار مرگ برآمریکا هم در این کشور گفته نمی‌شد شاهد انجام بدترین جنایات از سوی آمریکا بودیم که نمونه آن کودتای ننگین ۲۸ مرداد بود.

این مسئول گفت: ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی به نمادی تبدیل شد که امروز همه آزاداندیشان، دانش‌آموزان و دانشجویان از آن الهام می‌گیرند؛ امروز ایران اسلامی به الگویی جهانی در موضوع استکبارستیزی تبدیل شده و بخشی از مشکلات آمریکا با ایران به همین مسئله برمی‌گردد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با تأکید بر اینکه حتی اگر شعار مرگ بر آمریکا تعطیل شود تغییری در عملکرد استکبار جهانی ایجاد نمی‌شود، افزود: اختلافات ما با آمریکا بر سر شعار نیست بلکه حیات آمریکا توسط جمهوری اسلامی ایران به چالش کشیده شده و آنها خود اذعان دارند و می‌دانند که حیاتشان رو به پایان است.

یوسفی تصریح کرد: امروز آمریکا و هم‌پیمانانش جرئت ندارند که با جمهوری اسلامی رودررو شوند، بنابراین با به‌کارگیری عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی مانند روزهای اعتراضات به دنبال ایجاد مزاحمت‌هایی هستند که به هیچ‌وجه به نتیجه نمی‌رسد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه ایستادگی و مقاومت بهترین راه مبارزه در میدان استکبارستیزی است، گفت: با تسخیر لانه جاسوسی انقلاب دوم رخ داد و این واقعه ثبیت انقلاب اسلامی را به همراه داشت و دست آمریکا را از دخالت در امور کشور قطع کرد.

انتهای پیام
captcha