پاسداشت ارزش‌های انقلابی مهم‌ترین وظیفه دانش‌آموزان است
کد خبر: 4096863
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵

پاسداشت ارزش‌های انقلابی مهم‌ترین وظیفه دانش‌آموزان است

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: مهم‌ترین وظیفه دانش‌آموزان پاسداشت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی در کنار تحصیل، مهارت‌آموزی و موقعیت‌شناسی است.

علی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش البرز

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: صبح امروز، جمعه، دانش‌آموزان و فرهنگیان البرزی با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر وحدت، بصیرت و ولایت‌مداری خود را به نمایش گذاشتند.

وی گفت: یوم‌الله 13 آبان برگی زرین، مقطعی حساس و یادآور حوادثی سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است که هر یک سرفصل جدیدی از صف‌آرایی جبهه حق و مبارزه بی‌امان ملت ایران در برابر جبهه استکبار و سلطه است.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز پس از گذشت 43 سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی ایران، شاهد تشدید خصومت‌های زورگویان عالم به‌ویژه شیطان بزرگ علیه مردم ایران هستیم، افزود: عدم موفقیت دشمنان ما در طول این سال‌ها آن‌ها را به این طمع انداخته است که با پروژه نفوذ فکری، فرهنگی و سیاسی در سطوح مختلف جامعه، اهداف استعماری خود را دنبال کنند اما ملت بصیر و انقلابی ایران به این حقیقت واقفند و بار دیگر نیز همچون گذشته، دشمنان را ناکام گذاشته و دستان پلید آنان را کوتاه کردند.

این مسئول یادآور شد: بدون‌ تردید در این پروژه، نقش آموزش‌ و پرورش برای جلوگیری از نفوذ و خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان بسیار مهم و اثربخش است و قطعا حضور منسجم و فعال دانش‌آموزان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان نقش مؤثری در مبارزه با اهداف شوم دشمنان دارد.

حجرگشت با تأکید بر اینکه امیدواریم در حفظ و صیانت از دستاوردها و آرمان‌های انقلاب اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری، تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره)، شهدای و دفاع مقدس و بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمن موفق و سربلند باشیم، گفت: همه ما مدیون شهدا هستیم، لذا برای ادای دینمان باید سرباز انقلاب و ولایت باشیم تا بتوانیم از دستاوردهای انقلاب پاسداری کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه دانش‌آموزان پاسداشت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی در کنار تحصیل، مهارت‌آموزی و موقعیت‌شناسی است، زیرا دشمن به روش جنگ نرم بر علیه کشورمان فعالیت می‌کند و می‌خواهد به امنیت، وحدت و اقتدار ایران آسیب بزند.

انتهای پیام
captcha