انقلاب اسلامی نماد استکبارستیزی در دنیاست
کد خبر: 4096925
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

انقلاب اسلامی نماد استکبارستیزی در دنیاست

امام جمعه میامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران نماد استکبارستیزی در دنیاست، گفت: آمریکا هرگز دست از دشمنی با اسلام و ملت ایران برنخواهد داشت.

انقلاب اسلامی نماد استکبار ستیزی در دنیاست

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام محمد عزیزی، امام جمعه میامی، امروز، 13 آبان در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با اشاره به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، گفت: اگر آن روز چالش با آمریکا بر سر رسوا کردن لانه جاسوسی بود، امروز چالش با آمریکا بر سر برچیدن بساط نفوذ است.

وی ادامه داد: حضور مردم نشان داد که ملت ما در استکبار ستیزی همواره در صف اول است که در این راستا آمریکایی‌ها نشان دادند که در این اغتشاشات اخیر دست داشته و تلاش دارند تا با ملت ایران اسلامی به مبارزه برخیزند.

امام جمعه میامی با تأکید بر اینکه آمریکایی‌ها می‌خواستند حکومت‌های دست نشانده آنها در اقصی نقاط دنیا به خصوص در ایران بر سر کار باشد اما انقلاب اسلامی مقابل این ایده ایستاد اظهار کرد: انقلاب اسلامی مشارکت مردم را در مسائل سیاسی مانند حضور در صحنه استکبار ستیزی به اوج رساند و این مردم نشان دادند که اهل استکبار‌ستیزی هستند.

حجت‌الاسلام عزیزی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نماد افتخار آمیز ایستادگی در برابر مستکبران و در راس آنها آمریکاست یادآور شد: این موضوع باعث شده تا این کشور دشمنی خود را با ملت ایران اسلامی داشته باشد.

به گفته وی انقلاب اسلامی نماد استکبار‌ستیزی در دنیاست و بر این اساس امروز آمریکایی‌ها سعی دارند تا کشورشان را زیبا جلوه دهند اما این‌طور نیست.

انتهای پیام
captcha