آمریکا و نوچه‌هایش از اسلام هراس دارند
کد خبر: 4096982
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵

آمریکا و نوچه‌هایش از اسلام هراس دارند

امام جمعه کرمانشاه گفت: ادبیات جمهوری اسلامی، ادبیات مقاومت است و آمریکا و نوچه‌هایش از اسلام هراس دارند و می‌توان اذعان کرد با تمام مشکلات امروز ایران اسلامی یک قدرت بزرگ در منطقه و جهان محسوب می‌شود.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با تشکر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، اظهار کرد: امروز دنیا فهمیده که ایران اسلامی مانند کوه استوار و قدرتمند ایستاده است.

وی افزود: حضور حماسی در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان و حضور در صحنه‌های مختلف با ترساندن دشمنان، پشت سر امامین انقلاب حرکت کردن از شئونات تقوا است و امروز مردم به درستی آن را انجام داده‌اند.

آیت‌الله علما تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران یک ابرقدرت در منطقه است و این موضوع بنا به نظر کشور‌ها و کارشناسان غربی است و هیچ کاری بدون حضور جمهوری اسلامی جلو نمی‌رود.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری اشاره کردند باید این مقاومت و ایستادگی را بیافزاییم و جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت بلامنازع و راهنما برای کشور‌های دنیا مطرح است.

امام جمعه کرمانشاه به روز ۱۳ آبان نیز اشاره و یادآور شد: روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و مبارزه با استکبار جهانی را نباید فراموش کنیم و آمریکا امروز حق دارد از جمهوری اسلامی عصبانی باشد چرا که در گذشته ایران جولانگاه نیرو‌های آمریکایی بود و ۶۰ هزا مستشار در این کشور داشتند و دولت مصدق را سرنگون کردند و امروز واقعیت‌های تاریخی قبل و بعد از انقلاب اسلامی را در قالب جهاد تبیین باید برای جوانان بازگو شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: آمریکا هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کرد و ۱۷ هزا ایرانی و نخبه را ترور کرد و ۳۰۰ هواپیما را ساقط کرد و امروز نیز از فتنه‌های مختلفی در کشور ما حمایت کرده است، امروز جواب خون شهدای شاهچراغ را چه کسی می‌دهد، جواب خون آن طلبه جوان و خانواده‌های آنان را چه کسی خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه ادبیات جمهوری اسلامی ایران ادبیات مقاومت است، اظهار کرد: آمریکا و نوچه‌هایش از اسلام هراس دارند و با همه مشکلات امروز ایران اسلامی قدرت بزرگی در منطقه و جهان محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha