سیزده آبان جلوه بارز مبارزه با استکبار است
کد خبر: 4097017
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰

سیزده آبان جلوه بارز مبارزه با استکبار است

مدرس حوزه علمیه قم با بیان اینکه سیزده آبان جلوه بارز مبارزه انقلاب اسلامی ایران با استکبار جهانی است، گفت: راه ابراز هیجانات جوانان، توام با عقلانیت است و شریعت آن را تایبد می‌کند و مصداق آن سیزده آبان است.

حجت‌الاسلام محمد انوری، مدرس حوزه علمیه قم،به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام محمد انوری، مدرس حوزه علمیه قم، امروز، ۱۳ آبان، در راهپیمایی سیزده آبان مردم خرم‌آباد، اظهارکرد: سیزده آبان جلوه بارز مبارزه انقلاب اسلامی ایران با استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه جوان و نوجوان در یک نطام نماد امید و نماد بصیرتی است که از بزرگسالان به جوانان رسیده است، گفت: سیزده آبان یعنی دشمن را بشناسیم و بدانیم دشمن یقین دارد که ایران ما قوی است و در نظام اسلامی ایران، زن عزت دارد.

انوری گفت: وقتی جوانان ما در سیزده آبان لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران از آن پشتیبانی می‌کنند نشان‌دهنده آن است کار جوانان ما عقلانی است.

این مدرس حوزه و دانشگاه با تأکید بر برخی جوانان ما در قربانگاه فصای مجازی زخمی می‌شوند، ادامه داد: راه ابراز هیجانات جوانان، توام با عقلانیت است و شریعت آن را تایبد می‌کند و مصداق آن سیزده آبان است.

وی با بیان اینکه جوانان ما قربانی فضای مجازی هستند، افزود: والدین ما بدانند که آسیب‌های حوزه جوانان زیاد است که باید آسیب شناسی شوند.

انوری با بیان اینکه صحنه گردان فضای مجازی رژیم صهیونیستی است، گفت: وقتی نام شهدای دانش‌آموز را از صفحات مجازی خود حذف می‌کنند باید از عمق وجود، شعار مرگ بر اسرائیل سر بدهیم.

این مدرس حوزه و دانشگاه تصریح کرد: حضرت فاطمه معصومه(س)، نماد بصیرت است که فتنه مامون را برملا کرد لذا باید دشمن زمان را به تاسی از کریمه اهل‌بیت بشناسیم.

انتهای پیام
captcha