عظمت و عزت کنونی نظام در سایه قرآن تحقق یافته است
کد خبر: 4097266
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷

عظمت و عزت کنونی نظام در سایه قرآن تحقق یافته است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: عظمت و عزت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه عمل به دستورات قرآنی تحقق یافته است، ولی باید این انس و الفت را بیش از پیش تقویت کرد.

عظمت و عزت کنونی نظام در سایه قرآن تحقق یافته استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی 14 آبان در آیین تجلیل از فعالان قرآنی شاهین‌دژ که در دارالقرآن بسیج این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: قرآن کریم در ایران اسلامی از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه، آحاد ملت در همه عرصه‌ها به‌ قرآن کریم توسل می‌جویند، ولی لازم است، این انس و الفت عمیق‌تر شود، ادامه داد: ملت ما به‌ویژه شهدا در همه زمینه‌ها به این کتاب الهی رجوع می‌کنند، که همین برای دشمنان نظام و انقلاب شکننده و ناامیدکننده است.

فیاضی بر لزوم اهتمام برای فهم آیات نورانی قرآن کریم در کنار تلاوت آن تاکید کرد و ادامه داد: در این کتاب آسمانی برای همه شئون زندگی دستورالعمل‌های قابل‌اجرایی وجود دارد، که اگر این موارد استخراج و به‌کارگیری شود، تحول زیادی را در همه عرصه‌ها شاهد خواهیم بود.

مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی از آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی قدردانی کرد و گفت: ملت ایران روز گذشته ثابت کردند، پابه‌پای دلسوزان نظام و انقلاب در صحنه حاضر هستند.

انتهای پیام
captcha