کرسی تلاوت قرآن در علوم پزشکی کرمانشاه برگزار می‌شود
کد خبر: 4098500
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

کرسی تلاوت قرآن در علوم پزشکی کرمانشاه برگزار می‌شود

کرسی تلاوت قرآن کریم با حضور قاریان برجسته استان به همت مرکز قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با همکاری اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان ویژه هفته قرآن و عترت دانشگاه برگزار می‌شود.

قرآنمحمدرضا غلامی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به ویژه‌برنامه‌های این معاونت به مناسبت هفته قرآن و عترت دانشگاه، اظهار کرد: این هفته فرصتی برای پرداختن به آموزه‌های ناب قرآنی است و دانشگاه باید از تمام ظرفیت‌هایش برای آموزش، پژوهش و تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآنی استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه مرکز قرآن و عترت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این هفته ویژه برنامه‌های متعددی را برگزار می‌کند، افزود: برنامه‌های این هفته ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان تدارک دیده شده که امیدواریم حضور و مشارکتی فعال در آن داشته باشند.

غلامی به برخی از این برنامه‌ها اشاره کرد و گفت: طی این هفته دانشگاه و تمامی مراکز تابعه آن فضاسازی قرآنی شده است همچنین در این ایام دیدار با خانواده شهدای قاری و خانواده مرحوم هوشنگ یاری از قاریان برجسته استان انجام می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: نشست اعضای کانون‌های قرآن و عترت با مسئولان دانشگاه و دیدار فعالان قرآنی دانشگاه با امام جمعه کرمانشاه و رئیس دانشگاه از دیگر ویژه‌برنامه‌های این هفته علوم پزشکی کرمانشاه است.

وی از برگزاری کرسی تلاوت قرآن با دعوت از قاریان برجسته استان با همکاری اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمانشاه خبر داد و افزود: این برنامه در مسجد امام صادق(ع) دانشگاه با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه برگزار می‌شود.

غلامی تصریح کرد: برگزاری کرسی تلاوت در مراکز تابعه دانشگاه، برگزاری کرسی تلاوت ویژه بانوان در خوابگاه‌ها، برپایی نمایشگاه خوشنویسی قرآنی در دانشکده‌ها، برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه دانشجویان با عنوان «نکته‌های قرآنی»، چاپ ویژه برنامه کتیبه به مناسبت هفته قرآنی، تقدیر از برترین‌های کشوری جشنواره قرآن و عترت و برگزاری دوره قرآنی با همکاری دفتر جهاددانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و خبرگزاری ایکنا از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت هفته قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی است.

انتهای پیام
captcha