اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در کتابخانه‌های کرمانشاه
کد خبر: 4099183
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۷
به مناسبت هفته کتاب؛

اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در کتابخانه‌های کرمانشاه

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه با اشاره به ترویج فرهنگ مطالعه و تلاش متولیان امور در سطح جامعه در این راستا، گفت: ۵۰۰ برنامه در هفته کتاب و کتابخوانی در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

هفته کتاب و کتابخوانی

معصومه حسنی‌خونسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه به مناسبت هفته کتاب برگزار می‌شود، اظهار کرد: ۲۴ تا ۳۰ آبان هفته کتاب را با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» را پیش‌رو داریم که ۵۰۰ عنوان برنامه در سطح کتابخانه‌های استان به این مناسبت پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ مطالعه را باید از خودمان آغاز کنیم، افزود: متولیان امر باید با دید وسیع، دغدغه این مبحث را داشته باشند.

حسنی‌خونسار با اشاره به اهمیت فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، گفت: کمبود‌های فرهنگی در این حوزه در جامعه داریم که نیازمند فرهنگسازی برای توجه ویژه به آن است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در پایان به برخی از برنامه‌های این هفته در استان از جمله برگزاری پویش‌های متنوع و متعدد، نشست‌های کتابخانه‌ای، برگزاری مراسم ویژه با محور کتاب با حضور نویسندگان، برگزاری بازدید‌های کتابخانه‌ای، معرفی کتاب، عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان از ۲۴ تا ۲۷ آبان‌ماه، بخشودگی دیرکرد کتاب‌های کتابخانه‌ها در طول هفته کتاب و تدوین و ارائه بسته‌های مطالعاتی در موضوعات مختلف اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha