اپلیکیشن‌ «ساعت اذان‌گو» از سوی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای لرستان تولید شد
کد خبر: 4099831
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

اپلیکیشن‌ «ساعت اذان‌گو» از سوی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای لرستان تولید شد

رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای لرستان با اشاره به اینکه این دانشگاه در حوزه فعالیت‌های قرآنی در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ورود کرده است، گفت: اپلیکیشن‌های ساعت اذان‌گو و اوقات شرعی توسط این دانشگاه تولید شده است.

عبدالصمد حمیدی‌نیا، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، عبدالصمد حمیدی‌نیا، رئیس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای لرستان در آیین نکوداشت هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها که امروز، 24 آبان به میزبانی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای خرم‌آباد برگزار شد، با تأکید بر لزوم گسترش فعالیت‌های قرآنی در دانشگاه‌ها، گفت: دانشگاه‌ها باید محور برنامه‌های علمی، هنری، فرهنگی و پژوهشی در حوزه قرآن باشند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای لرستان در حوزه فعالیت‌های قرآنی در دو بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ورود کرده است، ادامه داد: در حوزه سخت‌افزاری فعالیت‌های قرآنی، اپلیکیشن‌های ساعت اذان‌گو و اوقات شرعی توسط دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای لرستان تولید شده است.

حمیدی‌نیا با بیان اینکه دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای لرستان آمادگی همکاری و تعامل بیشتر با دانشگاه‌ها و دستگاه‌های مختلف در حوزه فعالیت‌‌های قرآنی را دارد، گفت: هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها فرصتی مناسب برای تجلیل از فعالان قرآنی، برگزیدگان مسابقات قرآن، نخبگان و پژوهشگران این عرصه است.

انتهای پیام
captcha