برگزاری رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در سمنان
کد خبر: 4100958
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

برگزاری رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در سمنان

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به برگزاری رویداد ملی محتوای دیجیتال همزمان با هفته بسیج در استان، گفت: ۸۰ نفر در این رویداد با هم به رقابت می‌پردازند.

برگزاری رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، منصور شوقانی، جانشین فرمانده سپاه استان سمنان ، امروز ، 29 آبان، در جمع خبرنگاران از برگزاری رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال در استان خبر داد و گفت: این رویداد همزمان با سراسر کشور در استان سمنان نیز با رقابت ۸۰ نفر جوان بسیجی، آغاز به کار کرد.

وی ادامه داد: در رویداد تولید محتوای دیجیتال سمنان ۲۰ تیم با هم رقابت خواهند کرد که مرحله استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج آغاز و رتبه‌های برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در بخش‌هایی مانند نرم‌افزارهای تلفن همراه و همچنین پویانمایی تا پایان هفته با هم رقابت می‌کنند متذکر شد: بازی ویژه تلفن همراه سومین بخش رقابتی در این جشنواره تولیدات محتوای دیجیتال است.

شوقانی با بیان اینکه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان میزبان این رویداد است، گفت: تولید محتوا در شناخت دستیابی ایران اسلامی به موفقیت‌های گوناگون در بخش‌های مختلف کمک می‌کند و لذا این موضوع یکی از محورهای برگزاری رویداد دیجیتال است.

به گفته وی؛ جهاد تبیین محور تولیدات محتوای مجازی در این جشنواره است که تصویر سازی و تولید محتوا دو هدف برگزاری رویداد است.

انتهای پیام
captcha