شرکت بیش از یک‌هزار معلم رفسنجانی در دوره آموزش قرآن
کد خبر: 4105723
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

شرکت بیش از یک‌هزار معلم رفسنجانی در دوره آموزش قرآن

دبیر شورای عالی قرآن شهرستان رفسنجان از برگزاری دوره آموزشی قرآن ویژه معلمان دوره اول و دوم ابتدایی شهرستان رفسنجان خبر داد و گفت: یک‌هزار و ۴۵۰ معلم در این دوره شرکت می‌کنند.

آموزش قرآن

محمدرضا توحیدی‌پور، دبیر شورای عالی قرآن شهرستان رفسنجان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان از برگزاری دوره آموزشی قرآن ویژه معلمان دوره اول و دوم ابتدایی شهرستان رفسنجان خبر داد و گفت: این دوره از سوی شورای عالی قرآن شهرستان، با حمایت مجتمع مس سرچشمه و همکاری آموزش‌وپرورش، دانشگاه ولیعصر و دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی برای نخستین‌بار با حضور اساتید برتر کشور و برای معلمان یک شهرستان در استان کرمان برگزار می‌شود، افزود: در این دوره آموزشی یک هزار و ۴۵۰ معلم شرکت می‌کنند.

دبیر شورای عالی قرآن شهرستان رفسنجان توانمندسازی، به‌روز کردن شیوه تدریس و یکسان کردن نحوه آموزش را از اهداف این دوره آموزشی برشمرد و ادامه داد: در حاشیه این دوره آموزشی برای توانمندسازی مربیان قرآنی ۱۳۵ مؤسسه و خانه قرآن شهرستان نیز دوره آموزشی برگزار خواهد شد. همچنین به منظور آشنایی با روش‌های تدریس علوم قرآنی، دوره آموزشی نیز برای روحانیون رفسنجان برگزار می‌شود.

توحیدی‌پور در پایان گفت: شورای عالی قرآن در راستای اهداف و برنامه‌های زیرساختی و کلی خود این دوره آموزشی را طی دو روز (۲۴ و ۲۵ آذرماه) با حضور مؤلفان کتب قرآن دوره ابتدایی از ساعت ۸ تا ۱۴ در تالار خیام دانشگاه آزاد رفسنجان برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha