محفل انس با قرآن در باشت برگزار شد
کد خبر: 4106854
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸

محفل انس با قرآن در باشت برگزار شد

با همکاری امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد و اداره آموزش و پرورش شهرستان باشت، مراسم معنوی انس با قرآن کریم در این شهرستان با حضور قاریان برتر استانی و جمعی از مردم برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم در باشت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، محسن رضایی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد شامگاه، 22 آذرماه در محفل انس با قرآن که در مصلی امام خمینی(ره) شهرستان باشت، برگزار شد، با تقدیر از حضور مردم از این برنامه معنوی اظهار کرد: حضور و مشارکت مردمی در برنامه‌ها و مناسبت‌های مذهبی هم در کوتاه‌مدت و هم درازمدت تأثیرات مثبت فراوانی بر جامعه خواهد داشت و هرچه میزان کمی و کیفی این برنامه بیشتر شود به همان میزان شاهد رفع آسیب‌ها و معضلات و از همه مهم‌تر ارتقای سطح فرهنگ مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به ابعاد متعدد جنگ نرم بیان کرد: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های فراوانی در جامعه وجود دارد که قابل مقایسه با داده‌های دشمنان نیست و باید با برنامه‌ریزی صحیح و در نظر گرفتن ظرافت‌ها با چاشنی ابتکار از این موقعیت در تقویت فرهنگ اسلامی استفاده کنیم.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان ضرورت ترویج سبک زندگی قرآنی، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر جامعه نیاز به پیاده شدن سبک زندگی قرآنی دارد و هر زمانی که موفق به ارائه این مدل به‌صورت تمام و کمال شویم، علاوه بر ارتقای سطح زندگی در مقابل هرگونه از توطئه‌های فرهنگی دشمنان مصون خواهیم ماند.

یادآور می‌شود، محفل انس با قرآن با اجرای برنامه‌های تواشیح و سرود و تجلیل از آنها و با حضور قاریان برجسته استانی ازجمله محسن رضایی و علیرضا مسیح‌پور در شهرستان باشت برگزار شد.

انتهای پیام
captcha