نماینده ولی‎فقیه در لرستان از مسجد امام هادی(ع) خرم‌آباد بازدید کرد
کد خبر: 4107843
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴

نماینده ولی‎فقیه در لرستان از مسجد امام هادی(ع) خرم‌آباد بازدید کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان شامگاه شنبه، 26 آذرماه از مسجد امام هادی(ع) خرم‌آباد که توسط اغتشاشگران مورد هتک حرمت قرار گرفت، بازدید کرد.

حجت الاسلام احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد شامگاه شنبه، 26 آذرماه از مسجد امام هادی(ع) خرم‌آباد که بامداد جمعه، 25 آذرماه توسط اغتشاشگران مورد هتک حرمت قرار گرفت، بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت این مسجد، خواستار پیگیری دستگیری عاملان این جنایت و برخورد قاطع با آنان شد.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه به جایگاه و اهمیت ویژه مسجد به‌عنوان پایگاه دین و سنگر دفاع از ارزش‌های اسلامی، در آیات و روایات دینی اشاره کرد و در پایان نماز مغرب و عشا در این مسجد به جماعت اقامه شد.

یادآور می‌شود، بامداد جمعه، 25 آذرماه چند اغتشاشگر با انداختن سه کوکتل مولوتف، مسجد امام هادی(ع) واقع در فاز یک محله کیو خرم‌آباد را به آتش کشیدند.

به گفته‌ یکی از متولیان مسجد امام هادی(ع) چند اغتشاشگر با شکستن شیشه پنجره مسجد و پرتاب کوکتل مولوتف موجب آتش‌سوزی پرچم‌های مراسم عزاداری حضرت زهرا(س) شدند که با حضور به موقع مأموران آتش‌نشانی و نیروی انتظامی و اهالی محله فاز یک کیو، آتش مهار شد اما سیستم صوتی، فرش‌ها و پرده‌های مسجد در آتش سوخت.

در این راستا، داریوش شاهون‌وند، دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد، شنبه، 26 آذرماه در یک گفت‌وگوی خبری در رابطه با این هتک حرمت گفت: عوامل آتش‌سوزی مسجد امام هادی(ع) در خرم‌آباد هر کس و با هر انگیزه‌ای باشند به‌خصوص اگر با افراد معاندان در ارتباط باشند قطعا مجازات خیلی سنگینی در انتظار آنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه دستورات لازم به فرمانده انتظامی و رئیس پلیس اطلاعات داده شده است، اضافه کرد: همچنین تا این لحظه در خصوص اینکه چه کسانی اقدام به این کار کرده‌اند نتیجه‌ای حاصل نشده است و به محض شناسایی، افراد خاطی دستگیر و برخورد قاطعی در انتظار آنان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha