ثبت یک وقف جدید در نظرآباد
کد خبر: 4109287
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

ثبت یک وقف جدید در نظرآباد

رئیس اداره اوقاف نظرآباد از ثبت یک وقف جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: این وقف در قالب یک قطعه زمین 200 متری انجام شده است.

وقف

حسین امینی، رئیس اداره اوقاف نظرآباد در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از ثبت یک وقف جدید در این شهرستان خبر داد و گفت: این وقف در قالب یک قطعه زمین 200 متری در محدوده منطقه سیدجمال‌الدین انجام شده است.

وی افزود: این وقف به نیت ساخت حسینیه در سه طبقه انجام شده است که با ساخت آن فعالیت‌های خیری بانوان نیز دریکی از طبقات آن اجرایی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون فقط یک وقف در این شهرستان به ثبت رسیده است، گفت: این وقف هم در منطقه نجم‌آباد در مساحت 140 متر به نیت ساخت دارالقرآن انجام شده است.

امینی تصریح کرد: خیرینی که می‌خواهند برای ساخت بنای این دارالقرآن مشارکت کنند به اداره اوقاف این شهرستان مراجعه کنند.

رئیس اداره اوقاف نظرآباد در پاسخ به اینکه چرا تعداد وقف‌ها نسبت به سال‌های گذشته کمتر شده است، گفت: تعداد وقف‌ها در این شهرستان کم نشده اما برخی از خیرین و افرادی که می‌خواهند مال خود را برای منفعت جمعی اهدا کنند مدرسه‌سازی و یا کمک به بهزیستی را ترجیح می‌دهند برای همین این پتانسیل بین نهادهای مختلف تقسیم می‌شود.

وی در پایان از رسانه‌ها خواست که برای آگاه‌سازی مردم جهت مشارکت در وقف گام‌های بیشتری بردارند و مردم را برای این کار خداپسندانه تشویق کنند.

انتهای پیام
captcha