تجهیز دارالشفاء حضرت امام حسین(ع) فردوس؛ نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار
کد خبر: 4109351
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

تجهیز دارالشفاء حضرت امام حسین(ع) فردوس؛ نیازمند ۸۰ میلیارد تومان اعتبار

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی به اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل و تجهیز دارالشفاء حضرت امام حسین(ع) فردوس اشاره کرد و گفت: این مرکز برای تکمیل ساختمان و تجهیز در مجموع به ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

جلسه مسئولان درمانی با معاون استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علیرضا عباس زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی امروز ۳ دی ماه در جلسه دیدار هیئت مدیره دارالشفاء حضرت امام حسین(ع) فردوس خاطرنشان کرد: شاخصه های بهداشتی و درمانی شهرستان فردوس به نسبت جمعیت دو برابر استاندارد کشور است و دولت هم تلاش می کند تا سایر شهرهای استان را نیز به سطح استانداردهای ملی برساند.

وی تصریح کرد: توسعه و تکمیل مرکز چشم پزشکی بیمارستان نهبندان، مرکز سی تی اسکن بیمارستان قاین ، مرکز ام. آر. آی بیمارستان‌های فردوس و طبس نیز در همین راستا صورت گرفته است. 

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه چندین پروژه مهم بهداشتی و درمانی در استان در حال انجام است، یادآور شد: جهت رفع نیازهای بهداشتی و درمانی مردم منطقه، مجوز ساخت 7 بیمارستان محلی در شهرهای عشق آباد، دیهوک، شوسف و درح اخذ شده و ساخت آنها در دستور کار قرار دارد. 

عباس زاده به پروژه‌های اولویت دار استان در حوزه بهداشت و درمان اشاره کرد و گفت: شهرستان زیرکوه با بیش از 40 هزار نفر جمعیت فاقد بیمارستان بود که جهت ارائه خدمات های بهداشتی و درمانی به مردم این شهرستان، بیمارستانی با 150 میلیارد تومان اعتبار در حال ساخت است.

وی به اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل و تجهیز دارالشفاء حضرت امام حسین(ع) فردوس اشاره کرد و گفت: با توجه به گزارش ارائه شده توسط رئیس هیئت مدیره دارالشفاء حضرت امام حسین(ع) فردوس، این مرکز جهت تکمیل ساختمان و تجهیز در مجموع به ۸۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گفته وی؛ با توجه به بالا بودن شاخصه‌های بهداشتی و درمانی در فردوس، اولویت استان ابتدا حل مشکلات بهداشتی و درمانی حوزه‌های فاقد این گونه مراکز است.

معاون استاندار به ارائه راهکارهای لازم برای رفع مشکلات موجود پرداخت و گفت: لازم است این مجموعه برای ساخت و تکمیل از ظرفیت  خیرین بهره ببرد؛ در صورت امکان می‌توان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارتخانه‌ها در سفر رئیس جمهور به استان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) به این مجموعه کمک کرد.

انتهای پیام
captcha