جشنواره هنری، ادبی و خبری «روایت جهاد» در قم برگزار می‌شود
کد خبر: 4110023
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸

جشنواره هنری، ادبی و خبری «روایت جهاد» در قم برگزار می‌شود

جشنواره هنری، ادبی و خبری «روایت جهاد»، با محوریت جهاد تبیین و خدمت جهادی باهمکاری بنیاد علوی و سازمان بسیج سازندگی در قم برگزار می‌شود.

جشنواره هنری، ادبی و خبری «روایت جهاد» در قم برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از قم، جشنواره هنری، ادبی و خبری «روایت جهاد»، با محوریت جهاد تبیین و خدمت جهادی در قم برگزار می‌شود.

این جشنواره با محوریت جهاد تبیین و خدمت جهادی، در قالب هنرهای تصویری، ادبی و خبری از جمله فیلمنامه، موشن گرافیک، نقاشی، نماهنگ، شعر، دلنوشته، تیتر، مصاحبه، گزارش و ... برگزار می‌شود.

از همه مخاطبان گروه‌های جهادی، جهادگران، هنرمندان، خبرنگاران و افراد حقیقی دعوت می‌شود بر اساس موضوعات و دغدغه‌های مدنظر آثار تولیدی خود را که در قالب این فراخوان‌ اعلام شده تا ۳۰ دی‌ماه، به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال بفرمایند.

یادآور می‌شود، جشنواره هنری، ادبی و خبری «روایت جهاد» باهمکاری بنیاد علوی و سازمان بسیج سازندگی برگزار و  نحوه ارسال آثار از طریق revayat-jahad.ir می‌باشد که علاقمندان می‌توانند جهت اطلاعات و جزئیات بیشتر جشنواره با شماره تماس ۰۹۹۱۹۱۵۲۰۲۴ و یا از طریق آدرس https://eitaa.com/Revayatejahadd ارتباط حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha