اعلام فراخوان حضور دوره تربیت مربی «جلسات خانگی قرآن» در کرمانشاه
کد خبر: 4110504
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

اعلام فراخوان حضور دوره تربیت مربی «جلسات خانگی قرآن» در کرمانشاه

فراخوان حضور در دوره تربیت مربی «جلسات خانگی قرآن» در کرمانشاه اعلام شد، این جلسات از سوی پویش جلسات خانگی قرآن به همت مدرسه مجازی طه از مراکز زیرمجموعه جامعه قرآنی عصر برگزار مَی‌شود.

«جلسات خانگی قرآن» در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، دوره تصویری «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» از سوی پویش جلسات خانگی قرآن به همت مدرسه مجازی طه از مراکز زیرمجموعه جامعه قرآنی عصر برگزار می‌شود. فراخوان حضور در این دوره در کرمانشاه اعلام شد.

این دوره با تدریس اساتیدی همچون حجت‌الاسلام نبی‌الله بیانی، مجتبی شغلی، امین شغلی و سیدشمس‌الدین موسی کاظم همراه است و شامل ۳۰۰ دقیقه آموزش تصویری در ۳۳ جلسه خواهد بود.

دوره مذکور ویژه مربیان جلسات خانگی قرآن و داوطلبان تشکیل جلسات در خانه و مسجد است. در این دوره با کم و کیف و چگونگی برگزاری یک جلسه خانگی موفق و تأثیرگذار آشنا خواهند شد.

از موضوعاتی که در دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» به آن پرداخته می‌شود به احکام نشستن در محضر قرآن و حمل و تلاوت آیات می‌توان اشاره کرد.

یادآور می‌شود، جلسات خانگی قرآن کریم یک دورهمی قرآنی است و از مواردی که این دورهی را ماندگار می‌کند و به آن عمق می‌بخشد تکنیک‌های ارتباط‌گیری به ویژه با جوانان و نوجوانان است از این رو جلسات خانگی قرآن باید در نهایت زیبایی و جذابیت برگزار شود و راه‌های کلاس‌داری آن باید آموزش داده شود و نشان دهد که جلسه‌ای که تشکیل می‌شود چگونه با منطقه و مخاطبش سازگاری بهتری دارد.

علاقه‌مندان برای حضور در این دوره می‌توانند بر روی لینک https://b۲n.ir/g۴۲۲۹۷ کلیک کنند. به شرکت‌کنندگان در کلاس مذکور مدرک معتبر در دوره «تربیت مربی جلسات خانگی قرآن» از سوی جامعه قرآنی عصر اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha