اجرای طرح «حسیبا» در البرز
کد خبر: 4110579
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱

اجرای طرح «حسیبا» در البرز

مسئول امور بانوان اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی البرز گفت: طرح دختران پیشرو با عنوان «حسیبا» در البرز در قالب دوره‌های آموزشی و کارگاهی اجرا می‌شود.

طرح «حسیبا»

لیلا اکبری، مسئول امور بانوان اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: طرح جدید دختران پیشرو با عنوان «حسیبا» همزمان با ایام فاطمیه و اکران تئاتر شعله‌های عصیان در حال اجراست.

وی با اشاره به اینکه این طرح در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی، تربیتی و مهارتی ویژه دختران و بانوان در حال برگزاری است، افزود: در مراسم اکران تئاتر شعله‌های عصیان بروشورهای تبلیغی این طرح بین دانش آموزان توزیع شد تا دانش‌آموزان علاقه‌مند در این دوره‌ها ثبت‌نام ‌کنند.

اکبری بیان کرد: برنامه‌های طرح دخترانه پیشرو به فراخور نیاز دختران همچون کارگاه‌های مختلف دوره‌های آموزشی و اردویی در نظر گرفته شده و مکان اجرای طرح پس از رایزنی‌های لازم مشخص می‌شود.

وی در ادامه به اجرای تاتر شعله‌های عصیان اشاره کرد و گفت: تنها تئاتر شعله‌های عصیان با مشارکت ارگان‌های مختلف چون اداره‌کل امور بانوان اداره تبلیغات، اداره‌کل امور اجتماعی استانداری، آموزش‌وپروش، شهردای، شورای شهر و حوزه هنری اجرا شد.

مسئول امور بانوان اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی البرز در پایان بیان کرد: تئاتر شعله‌های عصیان ویژه بانوان و دختران امروز پنج‌شنبه هشتم دی‌ماه در دو سانس 17:30 و 19:30 در کانون فرهنگی شهید فهمیده واقع در کرج- رجایی شهر- بلوار موذن- نبش بلوار انرژی اتمی به روی صحنه رفته است.

انتهای پیام
captcha