انقلاب اسلامی با حمایت مردم به مسیر اقتدار خود ادامه می‌دهد
کد خبر: 4110729
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷

انقلاب اسلامی با حمایت مردم به مسیر اقتدار خود ادامه می‌دهد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت مجاهدت و ایستادگی همین مردم ولایت‌مدار به پیروزی رسیده و از این پس نیز با حمایت و پشتیبانی همین مردم به مسیر اقتدار و پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

حماسه ۹ دیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام ناصر آقایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ۹ دی در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی که در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران در ۹ دی ثابت کردند که فریب فتنه‌گران را نخورده و نخواهند خورد، مردم ایران همگی پشتیبان ولایت و همگی حواریون ولایت فقیه هستند.

وی با بیان اینکه ۴۳ سال ایران اسلامی به پیروزی رسیده و مردم همیشه در این مدت در صحنه بوده و پشت ولایت ایستاده‌اند، افزود: ملت ایران لحظه‌شناس هستند و در زمان‌های حساس در صحنه بوده و از امام و رهبری حمایت کرده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: دنیا بداند دشمنان شرق و غرب ایران و اسلام و نظام با وجود ملت همیشه در صحنه هیچ غلطی نمی‌توانند، بکنند.

وی تصریح کرد: با این ولایت و مردم، پرچم ایران به دست صاحب اصلی خواهد رسید و دشمنان اسلام سرشکسته خواهند شد، حماسه جاویدان ۹ دی روز نمایش وحدت امت ولایی ایران اسلامی حول محور ولایت است.

حجت‌الاسلام آقایی این روز را فرصت مناسبی برای اعلام همبستگی ملی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت مجاهدت و ایستادگی همین مردم ولایت‌مدار به پیروزی رسیده و از این پس نیز با حمایت و پشتیبانی همین مردم به مسیر اقتدار و پیشرفت خود ادامه خواهد داد.

 

انتهای پیام
captcha