مکتب سلیمانی سرآغاز نهضت فرهنگی است
کد خبر: 4112345
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲

مکتب سلیمانی سرآغاز نهضت فرهنگی است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به اینکه حاج‌ قاسم به جبهه مقاومت عمق استراتژیک بخشید، ادامه داد: مکتب سلیمانی در گام دوم انقلاب نجات‌بخش است و این مکتب باید سرآغاز نهضت فرهنگی و اجتماعی در کشور باشد.

سردار محسن کریمی، فرمانده ساه استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان، امروز، 14 دی، در مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در مسجدالنبی(ص) کوی کوثر اراک برگزار شد، اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی پرورش‌یافته مکتب امام حسین(ع) بود و با اخلاص و تقوای در عمل و ارتباط نزدیک با مردم، انقلابی بودن را معنا کرد.

وی افزود: شهید سلیمانی یک مکتب همیشه زنده، پویا و الگوی نجات‌بخش بشریت است و این مکتب برگرفته از سیره امامین انقلاب اسلامی است. حاج قاسم در زمان حیات خود عنصری هویت‌ساز بود و با درخشش در جبهه مقاومت هویت اسلامی را در منطقه و بسیاری از کشورها احیا و هیمنه پوشالی جبهه استکبار و حامیان آنها را درهم شکست. امروز مکتب شهید سلیمانی تحول‌آفرین و تقویت‌کننده هویت دینی و انقلابی است.

وی افزود: شهید سلیمانی با ایجاد بسیج عمومی در کشورهای مختلف مقتدرانه مقابل لشکرکشی آمریکا در منطقه و اهداف شوم آنان برای دولت‌سازی ایستادگی کرد و پیروزی بزرگی برای جهان اسلام خلق کرد.به برکت مجاهدت‌های شهید سلیمانی تفکر بسیج و انقلاب اسلامی در کشورهای مختلف رشد یافت و تکثیر شد. قدرت‌های استکباری و صهیونیستی به پایان موجودیت خود رسیده‌اند و حاج‌ قاسم به جبهه مقاومت عمق استراتژیک بخشید.

کریمی اضافه کرد: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مکتب شهید سلیمانی نشان‌دهنده اهمیت الگوگیری از این مکتب نجات‌بخش در گام دوم انقلاب است و این مکتب باید سرآغاز نهضت فرهنگی و اجتماعی در کشور باشد. گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام و قهرمان مبارزه با استکبار جهانی شهید سیمانی تجلیل از همه خوبی‌ها و ارزش‌های اسلامی و اعلام برائت از استکبار و استعمار جهانی است.

وی گفت: خوشبختانه عشق و ارادت ملت ایران به ویژه جوانان و نوجوانان و امت اسلام با شهید سلیمانی و مکتب وی روز به روز بیشتر می‌شود و این نشان از زنده بودن ملت ایران و آرمان‌های انقلاب اسلامی دارد. نوجوانان با حضور و برگزاری برنامه‌های سالگرد شهید سلیمانی اعلام می‌کنند راه و مکتب ایشان ادامه پیدا خواهد کرد و ملت ایران از خون حاج قاسم و شهدای مقاومت نخواهند گذشت و پیشرفت کشور و حرکت شتابنده ملت به سمت آرمان‌ها متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha