امروزه دشمنان با فتنه حجاب در حال توهین به ملت ایران هستند
کد خبر: 4112582
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

امروزه دشمنان با فتنه حجاب در حال توهین به ملت ایران هستند

امام جمعه گچساران با اشاره به 17 دی‌ماه، مصادف با توطئه استعماری کشف حجاب توسط رضاخان قلدر در سال 1314، گفت: کشف حجاب آن سال‌ها توهین به ملت بود و امروز هم دشمنان با فتنه حجاب در حال توهین به ملت ایران هستند.

حجت‌الاسلام سیدامین‌الله حجازی، امام جمعه گچساران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدامین‌الله حجازی، امام جمعه گچساران امروز، 16 دی‌ماه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران، اظهار کرد: جمعی از زنان نخبه و فرهیخته کشورمان دیداری با مقام معظم رهبری داشتند و حضـرت آقا نیز بیاناتی ایراد فرمودند که حجاب یک ضرورت شرعی و دینی است و هیچ‌کس نمی‌تواند در آن خدشه‌ای وارد کند.

وی در ادامه افزود: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری گاهی مواقع پیش می‌آید که برخی ضعیف‌الحجاب هستند اما معاند بی دین و ضد انقلاب هم نیستند و نباید با چنین افرادی به دید بی دین و ضد انقلاب نگاه کرد که باید نصیحت کرد و آگاهی بخشید.

امام جمعه گچساران با اشاره به سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، اضافه کرد: نکته بعد اینکه در سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، اربعینی در سراسر کشورمان ایجاد شد و در کرمان نیز از سایر کشورهای اسلامی حضور داشتند و جمع کثیری از این کشورها نیز موکب دائر کردند که نشان دهند حاج قاسم متعلق به همه دنیای اسلام است و یک شخصیت بزرگ جهانی است که با استکبار مبارزه کرد.اگر شهید سلیمانی نبود امروز خیلی از مناطق جهان امنیت نداشتند و به روح همه شهیدان درود می‌فرستیم. سردار سلیمانی مزد رشادت‌ها و ولایتمداری‌شان را گرفت.

حجت‌الاسلام حجازی با اشاره به امروز، 16دی‌ماه مصادف با وفات حضرت ام البنین(س)، بیان کرد: ایشان مقام فاطمه ثانی را داشتند.همین روز نیز به عنوان روز تکریم از مادران و همسران شهداء نام گرفته است. مادر مقام بزرگی است و در برابر مادران و همسران شهداء مدیون هستیم چرا که امروز هر چه داریم از برکت خون شهداء است.همین روز هم مصادف با حماسه دانشجویان بسیجی در منطقه هویزه و شهید حسین علم‌الهدی است.دانشگاهیان و فرهیختگان عزیز گاهی اوقات زیادی رافت اسلامی نشان می‌دهیم.روز 16آذرماه، روز دانشجو است و جمعی از دانشجویان ما توسط رژیم پهلوی به شهادت رسیدند و اما دشمن در این سال‌ها علیه اهداف امام(ره) و شهادت بهره برداری می‌کند که لازم است هوشیار باشیم.

وی تصریح کرد: 17 دی‌ماه مصادف با توطئه استعماری کشف حجاب توسط رضا خان قلدر در سال 1314است، اما هرچه تلاش کردند بسیاری از بانوان چادرشان را از دست ندادند و حضرت امام(ره) فرمودند که چه ظلم بزرگی به ملت ایران شد و چه جنین فرزندانی که به دلیل ترس سقط شدند، و اینکه کشف ححاب توهین به ملت بود و امروز هم دشمنان با فتنه حجاب در حال توهین به ملت ایران هستند.

امام جمعه گچساران در پایان یادآور شد: 19دی‌ماه قیام خونین مردم شریف قم در سال 57 است و مردم به خیابان‌ها آمدند و علیه رژیم منحوس پهلوی به مقابله پرداختند و شهدایی را تقدیم مسیر نورانی انقلاب کردند.

انتهای پیام
captcha