یادواره سرداران و ۱۴۰ شهید شهرستان نور برگزار شد
کد خبر: 4112639
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

یادواره سرداران و ۱۴۰ شهید شهرستان نور برگزار شد

یادواره سرداران و ۱۴۰ شهید بخش چمستان شهرستان نور در روستای لسفیجان با حضور استاندار مازندران برگزار شد.

استاندار مازندران

به گزارش ایکنا از مازندران، یادواره سرداران و ۱۴۰ شهید بخش چمستان شهرستان نور، 16دی‌ماه در روستای لسفیجان این شهرستان با حضور استاندار مازندران، امام جمعه، فرماندار و تنی چند از مسئولان شهری شهرستان نور برگزار شد.

سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در این یادواره گفت: رابطه عمیق سردار شهید سلیمانی با مقام معظم رهبری نقطه عطف جریان عاشورایی و انقلابی ایران اسلامی است که رمز موفقیت این ژنرال نظامی بین‌المللی بوده است.

وی افزود: رشد و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در جبهه مقاومت یکی از اقداماتی بود که با فعالیت معنوی سردار شهید سلیمانی ایجاد شد و فعالیت معنوی و اخلاص و مردمی بودن، شاخص‌های شخصیت سردار سلیمانی بوده است.

حسینی‌پور با بیان این که برای اینکه بتوانیم در جامعه امروز معنویت حاج قاسم سلیمانی را برای نسل آینده تبیین کنیم از امروز باید برنامه‌ریزی کنیم، تصریح کرد: جوانان کشور بدون چشم داشت عازم جبهه‌های جنگ شدند و انتقال این خصال عالی و بزرگ می‌تواند نسل حاضر و آینده را در برابر هرگونه آسیب و هجمه فرهنگی دشمنان بیمه کند.

استاندار مازندران با بیان اینکه مسیر دولت سیزدهم مبارزه با فساد اداری است که نیازمند نظارت مردمی است، خاطرنشان کرد: چرا که با حضور مردم شرایط استان مازندران به جهنم مفسدین اقتصادی تبدیل می‌شود. خلأ امروز جامعه ما دوری از فرهنگ جهاد و شهادت است و سبک زندگی شهدا در جامعه امروز باید ساری و جاری شود.

وی اظهار کرد: در دهه اول انقلاب کشور از لحاظ نظامی و اقتصادی در فقر شدید بود، ولی امروز علی‌رغم این همه فتوحات، مشکلات زیادی داریم که دلیلش تنها فاصله بین مردم و مدیران است، هر مسئولی اگر می‌خواهد راه شهدا را ادامه بدهد باید در همه احوال، راهکار برای حل مسئله و مشکلات مردم داشته باشد.

حسینی‌پور اذعان کرد: اولویت اول شهرستان نور ایجاد اشتغال است و مدیران هیچ اولویت کاری دیگری نباید داشته باشند.

استاندار مازندران با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال موضوع دانش بنیان و کشاورزی را مطرح کردند، تأکید کرد: الگوی کشت در مازندران باید اصلاح شود و صادرات استان باید افزایش پیدا کند که با احداث شهرک‌های کشاورزی با استانداردهای روز دنیا و اعطای تسهیلات و کمک دولت برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی، توسعه صنعتی کشاورزی مازندران محقق خواهد شد.

انتهای پیام
captcha