برگزاری مسابقه سراسری «خطبه فدکیه» در اردبیل
کد خبر: 4113863
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷

برگزاری مسابقه سراسری «خطبه فدکیه» در اردبیل

مسابقه سراسری کتابخوانی «خطبه فدکیه» با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل ویژه دانش‌آموزان برگزار شد.

تبلیغات اسلامی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل جهت معرفی و بهره جستن از سیره معنوی حضرت زهرا(س)، مسابقه سراسری کتابخوانی «خطبه فدکیه» را با عنوان «تربیت فاطمی، نسل سلیمانی» برگزار کرده است.

این طرح با هماهنگی آموزش و پرورش و همکاری دبیران و مربیان «طرح امین» حوزه علمیه استان کلید خورده و از ظرفیت دانش‌آموزان اول، دوم و سوم ابتدایی در قالب دلنوشته و انشاء درباره حضرت زهرا(س) استفاده شده است.

همچنین فایل pdf و کتابچه مسابقه در اختیار دانش‌آموزان چهارم تا مقطع دبیرستان قرار گرفته است و با هماهنگی مربیان و مدیران مدارس تا ۱۲ دی‌ماه، حدود ۷٠٠٠ دانش‌آموز و ۱۶٠ مدرسه در طرح مذکور شرکت کرده اند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، آزمون مجازی طرح ۱۳ بهمن‌ماه سال‌جاری، برگزار و به برگزیدگان از هر مدرسه به تعداد ۵ نفر جوایزی اهدا و از عوامل اجرایی طرح «تربیت فاطمی، نسل سلیمانی» نیز در طول ایام‌الله دهه‌فجر تقدیر خواهد شد.

اجرای طرح مذکور بصورت مستمر در سال و در مناسبتهای مختلف ادامه دارد و هماهنگی‌های لازم بعمل آمده تا در ماه شعبان و رمضان سال‌جاری نیز با عنوان «خطبه شعبانیه» به مسیر خود ادامه دهد.

انتهای پیام
captcha