سلسله نشست‌های بصیرتی در ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 4114039
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۴

سلسله نشست‌های بصیرتی در ملایر برگزار می‌شود

مسئول امور خواهران اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی مکتب فاطمی با عنوان «جهاد تبیین فاطمی» در ایام میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن خبر داد.

نشست‌ بصیرتیرضوان شیرزادی، مسئول امور خواهران اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) برنامه‌های مختلفی در سطح شهرستان ملایر با محوریت اداره تبلیغات اسلامی و بسیج بانوان شهرستان در حال برگزاری است.

وی از برگزاری ویژه‌برنامه میلاد حضرت زهرا(س) همراه با برنامه‌های مختلف فرهنگی و متنوع در سالن بزرگ الغدیر خبر داد و گفت: همچنین برگزاری جشن میلاد بانوی دو عالم در مؤسسات و خانه‌های قرآن شهرستان ملایر، اعزام مبلغ به شهر و روستا، برگزاری نمایشگاه از جمله برنامه‌های این ایام است.

دبیر نهضت پیشرفت بانوان ملایر بیان کرد: به مناسبت این ایام نمایشگاه سفیران بهشت با عنوان «مادرانه» به‌مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) در پاساژ شهرداری ملایر شامل دستاوردهای بانوان کارآفرین ملایری در حوزه‌های مختلف در حال برگزاری است.

وی تقدیر از برندگان مسابقه ترگل که حدود ۲۰۰ نفر در آن شرکت کردند، برگزاری مسابقات قصه‌گویی با موضوع بهترین هدیه به مادر، مسابقه شعرخوانی با موضوع بهترین الگو مادر در قالب حرف‌آورد و تقدیر از دختران طرح رفیقانه در قالب جشن ریحانه‌ها، برگزاری مسابقات کتابخوانی و... را از جمله برنامه‌های گرامیداشت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) دانست.

انتهای پیام
captcha