فرمانده سپاه شاهین‌دژ با مادر شهید اسدالله شکری دیدار کرد
کد خبر: 4114125
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

فرمانده سپاه شاهین‌دژ با مادر شهید اسدالله شکری دیدار کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ با مادر شهید اسدالله شکری دیدار کرد و از صبر، استقامت و پایداری ایشان تجلیل به عمل آورد.

فرمانده سپاه شاهین‌دژ با مادر شهید نوبخت شکری دیدار کردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، منصور یوسفی، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شاهین‌دژ، امروز 22 دی با مادر شهید اسدالله شکری دیدار کرد و از صبر، استقامت و پایداری ایشان در راه ارزش‌های انقلاب تجلیل به‌عمل آورد.

وی فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) را یک فرصت ارزشمند برای دیدار و دلجویی از مادران شهدا، ایثارگران و جانبازان دانست و گفت: این بانوان خود را از لذت زندگی با فرزند محروم کردند، تا انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی آسیب نبیند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین‌دژ اضافه کرد: هیچ‌کسی نمی‌تواند جای خالی فرزند را برای مادر پر کند، اما لازم است، از هر فرصتی برای دیدار با این بانوان صبور حداکثر استفاده را کنیم، تا بدانند قدردان خودشان و فرزند برومندشان هستیم.

وی با تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا سلام الله علیها، مادران شهدا را اسوه مقاومت و ایثار خواند که با پایمردی، صبوری و شکیبایی فرزندان خود را راهی جبهه‌های حق علیه باطل کردند، گفت: آنها لحظه‌ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیدند و تردیدی به دل خود راه ندادند.

انتهای پیام
captcha