پیکر مادر شهیدان سگوند در خرم‌آباد تشییع شد + عکس
کد خبر: 4114766
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸

پیکر مادر شهیدان سگوند در خرم‌آباد تشییع شد + عکس

پیکر شوکت دستغیب مادر شهیدان روح‌الله و فضل‌الله سگوند امروز، 25 دی‎ماه در خرم‌آباد تشییع و به خاک سپرده شد.

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان سگوندبه گزارش ایکنا از لرستان، شوکت دستغیب، مادر شهیدان والامقام روح‌الله، فضل‌الله و جانباز مرحوم یدالله سگوند جمعه هفته گذشته پس از سال‌ها رنج دوری و فراق دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

پیکر مطهر مادر این شهیدان والامقام امروز، 25 دی‎ماه با حضور مردم ولایی و شهیدپرور لرستان در خرم‌آباد تشییع و در قبرستان صالحین این شهر به خاک سپرده شد.

شهید روح‌الله سگوند سال 66 فرمانده اطلاعات عملیات گردان مالک اشتر سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بود که در ارتفاعات گُمُوی سلیمانیه عراق به شهادت رسید. شهید فضل‌الله سگوند نیز از سربازان سبزپوش نیروی انتظامی سال 63 در دیگری با منافقان در منطقه دربندی خان عراق به درجه رفیع شهادت نائل شد.

جانباز متوفی یدالله سگوند دیگر فرزند این مادر شهیدان نیز پس از سال‌ها تحمل مجروحیت ناشی از دوران دفاع مقدس در سال 88 دعوت حق را لبیک گفته بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی ‎فقیه در استان و امام‌ جمعه خرم‎آباد امروز پس از حضور در مراسم تشییع و خاکسپاری این مادر شهید در منزل شهید احمد کشوری‌نیا که اخیرا در ساوه استان مرکزی به درجه رفیع شهادت نائل آمده است، حضور یافت.

انتهای پیام
captcha