فعالیت ۲۸ پایگاه اجتماعی در استان کرمانشاه
کد خبر: 4115382
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

فعالیت ۲۸ پایگاه اجتماعی در استان کرمانشاه

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به تعداد پایگاه‌های اجتماعی استان، گفت: ۲۸ پایگاه اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است و مجوز ۱۸ پایگاه اجتماعی دیگر اخذ شده که در این رابطه از نظرات دانشجویان و کارشناسان استفاده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام یوسف احمدی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در نشستی با جمعی از دانشجویان دانشگاه علوم قرآنی کرمانشاه یکی از موضوعات مهم را توجه به برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با جوانان دانست و افزود: امروز وضعیت فرهنگ کنونی کرمانشاه مطلوب نیست و هر کدام از ما وظیفه داریم تا به این موضوع کمک کنیم.

وی افزود: باید دید برای اوضاع فرهنگی استان چه باید انجام داد و چه موضوعاتی به بهبود وضعیت استان کمک می‌کند که نیازمند تحلیل و بررسی دقیق است.

حجت‌الاسلام احمدی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر، گفت: در ناآرامی‌های اخیر بیشترین هجمه در بین اقشار آسیب‌پذیر و حاشیه‌نشین کرمانشاه بود، اما در مناطق آسیب‌پذیری مانند شاطرآباد اتفاقی رخ نداد، زیرا پایگاه فرهنگی مانند نورالحسین(ع) دائماً با جوانان و دانشجویان و اساتید و مردم در ارتباط است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه به موضوع جهاد تبیین و تأکیدات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین ۲ سال است که مورد توجه قرار نگرفته و تبیین دستاورد‌ها برای نسل جوان انجام نشده و تنها اسم جهاد تبیین بیان می‌شود و کمتر گروهی به شیوه میدانی اقدام به جهاد تبیین کرده است.

وی اظهار کرد: آتش به اختیار عمل کردن حلقه‌های میانی و مجموعه‌های مردمی در پرداختن به جهاد تبیین کمک می‌کند و ایمان و تقوی نیرو‌های انقلاب در رسیدن به هدف تأتیرگذار خواهد بود.

حجت‌الاسلام احمدی بیان کرد: زمینه کار فرهنگی و تبلیغی و رسانه‌ای در استان کرمانشاه بسیار زیاد است و در این مسیر از گروه‌های مردمی حمایت می‌کنیم.

وی در پایان به فعالیت ۲۸ پایگاه اجتماعی در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: مجوز ۱۸ پایگاه اجتماعی دیگر اخذ شده که در این راستا از نظرات دانشجویان و کارشناسان استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha