کارگاه «شیوه‌های نوین اجرا» برگزار می‌شود
کد خبر: 4115450
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
در قم

کارگاه «شیوه‌های نوین اجرا» برگزار می‌شود

مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، کارگاه حضوری «شیوه‌های نوین اجرا» ویژه آقایان و بانوان را برگزار می‌کند.

فراخوان دوره «شیوه‌های نوین اجرا»به گزارش ایکنا از قم، مرکز آموزش‌های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، کارگاه حضوری «شیوه‌های نوین اجرا» ویژه آقایان و بانوان را برگزار می‌کند.

شروع کارگاه مذکور از دوم بهمن‌ماه در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه، ساعت 14:30 تا 17:30 است و ثبت‌نام برای عموم آقایان و بانوان از 26 دی‌ماه آغاز شده و تا یکم بهمن‌ماه ادامه دارد.

مدرس دوره‌های مهارتی این کارگاه حضوری مرتضی کاشانی‌نژاد است و از مزایای شرکت در این دوره می‌توان به «صدور گواهی‌نامه معتبر» و «کتاب کار آموزشی» اشاره کرد.

دانش‌پژوهان باید هزینه ثبت‌نام به مبلغ 170 هزار تومان را به شماره کارت 6037997750008295 به نام معاونت فرهنگی و تبلیغ دفتر تبلیغات اسلامی واریز و رسید را به کاربری admin_el@ ارسال کنند.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و آشنایی بیشتر با سرفصل‌ها و اساتید می‌توانند از طریق مراجعه به تارنمای مرکز آموزش‌های کاربردی به نشانی el.balagh.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha